Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tweak37 zei:Halloween en valentijn daarentegen, zijn puur ontstaan op basis van commerciele belangen, dus die kun je inderdaad nog wel zo bestempelen. Langs de andere kant zijn zo'n dagen maar zo commercieel als je ze zelf maakt, dus ik zie het probleem niet echt. Hypocriet misschien ja, maar langs de andere kant is het een beetje grof om aan te nemen dat mensen die valentijn vieren, anders nooit "fijn samen met hun tweetjes iets doen". Dus al die antigevoelens worden volgens mij vooral ingegeven door ofwel frustratie, ofwel het "afzetten tegen de maatschappij". Ieder zijn cup of tea zeker...![]()
.Tha_nOn zei:niets speciaals, kheb denk ik nog nooit echt valentijn gevierd ze
misschien datk hem om te zeveren wel iets in zijn handen stop![]()
...Gromme zei:Alleen zijn...
