Archief - wat doe jij met valentijn?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Jup]war-ass

Legacy Member
wouw met lief iets doen
maar wegens net klierkoorts te krijgen zal ik tijdje niets met haar kunnen doen

systech

Legacy Member
de vriendin is int buitenland ... dus ecardje sturen of zo en vo de rest #care ... :unsure:

Blad3z

Legacy Member
niks, opgeklopte commerciële boel!
geef haar liever iets wanneer ze het niet verwacht, of regelmatig een klein iets in plaats van 100 euro erdoor te jagen aan een diner

Babs

Legacy Member
Dit weekend Amsterdam + 1 jaar samen met mijn vriend dus da zal al duur genoeg zijn :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Niks speciaals :)
Vorig jaar was te duur :p deze keer gaan we geowon lekker samen niks doen ;)

BingoChub

Legacy Member
Ze willen sowieso verwend worden, wat ze ook mogen zeggen :)

ZyphO

Legacy Member
op reis naar Griekenland " Rhodos " voor 8 dagen :D

verjaardagscadeau zit er ook wel in + dat we dan bijna 1 jaar samen zullen zijn

killgore

Legacy Member
Tweak37 zei:
Halloween en valentijn daarentegen, zijn puur ontstaan op basis van commerciele belangen, dus die kun je inderdaad nog wel zo bestempelen. Langs de andere kant zijn zo'n dagen maar zo commercieel als je ze zelf maakt, dus ik zie het probleem niet echt. Hypocriet misschien ja, maar langs de andere kant is het een beetje grof om aan te nemen dat mensen die valentijn vieren, anders nooit "fijn samen met hun tweetjes iets doen". Dus al die antigevoelens worden volgens mij vooral ingegeven door ofwel frustratie, ofwel het "afzetten tegen de maatschappij". Ieder zijn cup of tea zeker... :)

Halloween is een oud (europees) volksfeest hoor, dat om een of andere reden hier uitgestorven is en in Amerika geëvolueerd en natuurlijk nu zoals elke andere feestdag gecommercialiseerd is.

Ik ga hier niets doen met valentijn, tenzij ek op miraculeuze wijze ineens aan een lief geraak voor dan :p.

vjcube

Legacy Member
ik de kamasutra :tongue:

nee,we hadde een weekendje parijs gepland, ma ni speciaal vo valentijn..

Tah_b00nz0r

Legacy Member
#care

ik heb men valentijn dit weekend al ^^ mss een kleine attentie fzo kzie wel :p

squan

Legacy Member
Same thing we do every night, to try and take over the world!


Nee, normaal niets tenzij'k binnen hier en 14 dagen de perfecte vrouw nog tegenkom, want voor minder wordt er nie gevalentijnst.

Tha_nOn

Legacy Member
niets speciaals, kheb denk ik nog nooit echt valentijn gevierd ze

misschien datk hem om te zeveren wel iets in zijn handen stop:p

russian

Legacy Member
Tha_nOn zei:
niets speciaals, kheb denk ik nog nooit echt valentijn gevierd ze

misschien datk hem om te zeveren wel iets in zijn handen stop:p

Hij zal dan ook wel iets in je stoppen zeker :crazy:...

Hmgrwngd

Legacy Member
lol; jullie stellen me teleur.

14 februari is nu die dag waarop ik verwacht van alle singles ter wereld:
"WE GAAN NAAR DE HOEREEEEEEEEEEEEEEEN !"

Gromme

Legacy Member
Alleen zijn...

God, wat ben ik zielig.

Voor het zoveelste jaar in mijn leven al.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan