sneax
Legacy Member
VinceFeet zei:Groot gelijk. Ik heb ook TOTAAL geen schrik van honden. Maar als ik ergens kom waar ze honden hebben zoals Pitbulls, Rotweillers, Doberman,... ben ik toch ook altijd op m'n hoede hoor. Nen hap krijgen van ne kleinen hond doet al geen deugd, ik wil het risico niet lopen om door zo'n groot beest gebeten te worden.
Wat wel grappig is, is wanneer je 'pak de arm!' zegt tegen den Hutch. Een maat van mij ofzo moet dan zijn arm uitsteken en Hutch klemt zijn kaken daar dan rond (zonder te bijten) en maakt dan van die 'killer-geluiden'.
1) Mja ik heb dus eerder 'schrik' (allé ja, voorzichtig) bij kleine hondekes want die zijn meestal aggresief EN ik kan hun gezicht ni aflezen (wat ik bij grotere honden wel kan).
2) Haha ja ik liet hem alsem klein was altijd in mijn handen bijten en dat is verder gevolueerd en istem 3.5jaar (nen boxer) en als ik hem zo van ver roep ATTACK komt diene op mijn afgelopen, springt tegen mij, ik laat mij vallen, en dan duw ik mijn arm in zijn muil, dan is dienen megahard aant grollenen, echt zo aant vechten om mijn hand kunnen blijven vast te houden en das écht percies of ik aangevallen wordt. Da zou fantastisch zijn voor op ne set ofzo.
Natuurlijk heeft die mijn hard ni echt vast, gewoon een lichte beet (tja als ge zo speelt met uw hond zijn een paar krassen natuurlijk ni te vermijden ma da vinnek eigenlijk tof). Als ik zeg 'gedaan!' dan stoptem direct en zet hij hem op zijn gat





