Tw33tst3r
Legacy Member
TippedTerox zei:Ik zou gaan voor een herder, maar dat is natuurlijk subjectief.
Greetz,
TT
kweet sinds kort (mad labs op natgeo
) dat dr ook een objectieve reden vr is, blijkbaar hoe korter de snuit, hoe beperkter het breedtezicht, imo ist belangrijk dat ne waakhond nie overdreven last heeft van tunnelzicht zoals int ergste geval ne mopshond
die heeft totaal geen breedtezicht, op zo'n track vr windhonden kon die nie eens da konijn zien da em moest volgen dus ging em er nie achter 

de