Archief - Waakhond

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tw33tst3r

Legacy Member
TippedTerox zei:
Ik zou gaan voor een herder, maar dat is natuurlijk subjectief.

Greetz,
TT

kweet sinds kort (mad labs op natgeo :p) dat dr ook een objectieve reden vr is, blijkbaar hoe korter de snuit, hoe beperkter het breedtezicht, imo ist belangrijk dat ne waakhond nie overdreven last heeft van tunnelzicht zoals int ergste geval ne mopshond :p die heeft totaal geen breedtezicht, op zo'n track vr windhonden kon die nie eens da konijn zien da em moest volgen dus ging em er nie achter :)

TippedTerox

Legacy Member
Tw33tst3r zei:
kweet sinds kort (mad labs op natgeo :p) dat dr ook een objectieve reden vr is, blijkbaar hoe korter de snuit, hoe beperkter het breedtezicht, imo ist belangrijk dat ne waakhond nie overdreven last heeft van tunnelzicht zoals int ergste geval ne mopshond :p die heeft totaal geen breedtezicht, op zo'n track vr windhonden kon die nie eens da konijn zien da em moest volgen dus ging em er nie achter :)
Dat sommige honden een minder zicht hebben, wist ik al, maar ik leer bij :) Bedankt voor de info.

satanreleased

Legacy Member
De beste hond die ik heb gehad was een Dogo Canario " spaanse pitbull" .
Ik wou eens mijn vriendin doen verschieten door in mijn eigen huis te sneaken , maar de hond heeft op mij gesneakt .....i was pretty scared ... gelukkig heeft hij me op tijd herkend .

PsyKi

Legacy Member
zipke zei:
Oké als ge één beestje niet moet pakken als waakhond zijn het wel Berner Sennenhonden. Die honden zien er uit als dikke teddyberen en die hebben het zachtaardigste karakter ooit. Van zo een schattige diertje kunt ge echt geen schrik hebben ze :)
Dolceke
(Omg, wie heeft er daar nu schrik van:p)

Yu, ik heb er zo eentje.
Liefste beest ooit.
Idd, compleet waardeloos als waakhond :p

Der zijn 2 opties.
Ofwel is ze enorm lui, en blijft ze gewoon liggen.
Ofwel is ze 'speels', en crosst ze dernaar toe om te spelen.

Maar wel een super gezelschapshond. Mega lief beestje :love:

AnewSpider

Legacy Member
PsyKi zei:
Yu, ik heb er zo eentje.
Liefste beest ooit.
Idd, compleet waardeloos als waakhond :p

Der zijn 2 opties.
Ofwel is ze enorm lui, en blijft ze gewoon liggen.
Ofwel is ze 'speels', en crosst ze dernaar toe om te spelen.

Maar wel een super gezelschapshond. Mega lief beestje :love:



Hier moet ik u toch deels ongelijk geven oor..
Had vroeger ook zo een hond, superlief, kinderen geen probleem etc..

Op een dag komt er iemand kijken naar het sanitair (was een probleem mee)..
M'n stiefpa was nie thuis die dag.
Dus die vent gaat me m'n ma naar boven (badkamer ligt op hetzelfde niveau als ouders hun kamer).

Die kerel mocht dus nie de trap op é, kdenk moest ie één trede naar boven zijn gegaan, ie zou er nie goe van geweest zijn...

(en zo was m'n stiefpa gerust da m'n ma geen affaires had ofoz:p )

PsyKi

Legacy Member
Kweni, ja, de mijne is lijk echt zo ne 'knuffelhond'.

Gelijk ze deruit ziet dus :p

AnewSpider

Legacy Member
ja begrijp mij nie verkeerd é..
de mijne was nogal een dikke (=meer knuffelgehalte ^^) en was echt lief enzo, hadden ook we wat verschoten toen se.

Alléé buiten da geval is er nooit iet gebeurd ofzo...
Tenzij de bel ging, ze haar nogal liet horen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan