Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Killer Queen zei:Besef: dit is niet normaal.
Zo ben je inderdaad een gevaar op de weg.
Ga naar je huisarts, laat je doorverwijzen.
Maar aangezien je minderjarig bent kan je wel eens op een enorm lange wachtlijst komen te staan.
Of ga meteen naar een neuropsychiater.
Concentratieproblemen kunnen door EEG tests daadwerkelijk opgespoord worden.
Je kan een tekort hebben aan stoffen die de informatie in je hersenen sturen.
Als het zo is ben je beter af met medicatie dan zonder.
Er zijn nog andere dingen dan Rilatine.
Add werd er geöpperd, kan best zijn, maar er zullen nog wel dingen zijn.
Meer informatie over ADD http://www.levente.nl/
of Google
Succes

ben je zeker dat je geen brainchirurgie wil ondergaan en daarna jezelf toetakelen met relatine? it really helps, ask the doctor!boogje zei:ik ben gewoon een persoon die steeds in zen gedachten verdwaalt en daardoor dingen constant vergeet etc., maar dat is gewoon verstrooidheid dat met wat trucjes kan worden afgeleerd (hoop ik ?), maar zo extreem vind ik het eigenlijk niet. This niet normaal, maar ook niet abnormaal imo![]()


democracy02 zei:ik heb ook al meer dan 1 keer door het rood licht gereden omdat ik niet goed oplette... ik dacht dat ik het groen zag springen, maar het was voor het zebrapad.
de oplossing is meer aandachtig zijn... 't is makkelijk om lui en onaandachtig te zijn, maar als je zoiemand bent die nogal zweverig leeft lukt het wel mits een kleine inspanning![]()
AnthonyBoone zei:ik kan me soms ook niet goed concentreren hoor, als leerkracht iets zegt en ik luister ben ik het zo vergetenmaar als ik game dan ben ik uiterst geconcentreerd en alels wat rondom mij gebeurt hoor ik niet
maar dan haal ik wel telkens goede scores op servers
![]()

Als ze zo iets zeggen en ze nemen een negatieve houding aan dan zeggen : "neenee, das just!" en dezelfde gebaren doen als hun, en zo omgekeerd hetzelfde hehe! Ook als ik ze ni versta (vaak in cafés ofzo) gewoon knikken en hun gebaren nadoen, dan lijkt het altijd of ge mee zijt. En dan achteraf zelf over iets volledig anders beginnen babbelen hehe
) en opeens stond ik daar midden in iemand zijn living.


Killer Queen zei:Add werd er geöpperd, kan best zijn, maar er zullen nog wel dingen zijn.
Meer informatie over ADD http://www.levente.nl/
of Google
Succes
1 grote puinhoop, taken die ik gepland had om deze morgen te doen zijn al weer allemaal opgeschoven. Mijn gedachten springen zoals iemand met ADD ook van het een naar het ander en voor je't weet zijt ge enkele uren verder zonder te beseffen wat ge nu eigenlijk allemaal gedaan hebt. Maar de ervaringen van de wereld rondom mij. Dikwijls heb ik het gevoel dat alles tegelijk op mij afkomt en wenste ik dat ik de tijd een minuut stil kon zetten om op adem te komen.

virox zei:'k heb die site eens van onder tot boven gelezen,... 'k moet zeggen alles komt mij extreem bekend voor
Jah mij gade ook niet zien slikken ze, maar et gevoel dat et tenminste een bekend fenomeen is doet er al veel aan om mijn leven vanuit een andere hoek te zien. En dan mijn gedrag gezien vanuit het standpunt van dat fenomeen eigenlijk heel normaal lijkt.boogje zei:mij ook, iedereen wss. Ik haat echt van die bullshit als ze u een "gedragsstoornis" willen aanschrijven ( wat ze al soms deden bij mij) zodat ge kweet ni wat moet inpakken. doe ik niet,punt uit <.<
MyDyingBride zei:Ik kan ook wel vrij verstrooid zijn.
VB: Bij mijn praktijk koken, zei de chef-kok, neemt ne keer een touw om de saus te binden, ik heb dus effectief ne kwartier achter een touw zitten zoeken.
Hij bedoelde dus wel degelijk bloemboter ofzo om de saus mee dikker te maken![]()
Of ik moest naar het gemeentehuis, maar het was al een tijdje geleden dat ik daar nog ne keer geweest was en blijkbaar was dat van gebouw en adres veranderd, maar ik had daar eigenlijk nog nooit bij stil gestaan. En dus ik ga zoals gewoonlijk naar het oude adres en doe de voordeur open (ja, die mensen hun voordeur was zomaar te openen) en opeens stond ik daar midden in iemand zijn living.
![]()
Gelukkig hebben ze mij niet gezien of tging verkeerd zijn afgelopen![]()
Kheb zo nog duizenden voorbeelden, mja, dat is ook gewoon een kwestie van een gebrek aan concentratie op dat moment hehe
goe bezig 

Tis ook gewoon meestal grappigPinkyNTheBrain zei:goe bezig
edit: ik ben u ni aant uitlachen, tis gwn grappig![]()
