Archief - vergeten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Time

Legacy Member
p!mp zei:
maar het loopt bij mij echt wel tot in het extreme.

bvb ben ik vorige keer geld uit de muur gaan halen. Ik tik dus in 50€, ik neem mijn bankkaart en ik ben weg

zonder mijn geld weliswaar :unsure:


dat is toch niet meer normaal?
Sorry, maar die is :rofl:.

Maar is idd niet meer normaal, denk dat als je hiermee naar een specialist gaat dat hij je zal vragen een log bij te houden van wat je allemaal vergeet op een week bv. Maar het zal dan een opgave worden om dat log te onthouden zeker?:p
Vergeet je het elke keer ter plaatse en schiet het je gewoon te binnen acteraf of gebeurt dat zelfs niet?

Mr. SLASH

Legacy Member
Time^- zei:
Sorry, maar die is :rofl:.

² :D

maat van mij eeft da ook en diene eeft de gewoonte van op cafe telkens zijn portefeuille en gsm op tafel te leggen , nu ik ben net tegen overgesteld , ik kan soms elk kwartier tasten of ik nog steeds alles heb , dus ja ik heb al dikwijls zijn gerief mee als em weg is en dan ist van

"awel zijde niks vergeten eh :p"

ik ben ooit portefeuille verloren en sindsdien , ik weet niet hoe et komt , tast ik ' zonder dat ik et soms zelf besef ' of ik alles nog bij heb , zo kan ik soms ook 2 keer de achterdeur checken om te zien of ze vast is voor ik vertrek , zo allemaal van die typische dingen , precies of mijn onderbewust zijn moet 100% zeker zijn dat ik alles nog heb of alles heb afgesloten :)

wel gemakkelijk maar soms maak ik mij dan ook zorgen om niks , als ik begin te twijfelen of ik deur nu wel vast gemaakt heb of dergelijke .

NapalmBenny.

Legacy Member
Hoe kunde zoiets nu vergeten, als ge naar uw auto aan het wandelen zijt na het verlaten van de bankautomaat, moete ergens toch een gevoel hebben van wat doe ik hier nu weer :s, waarom sta ik voor een bank... zoveel hints die u aan dat geld moeten herinneren :s, van heb ik dat nu werkelijk gepakt...

Swat, ik moet zeggen dat ik zelf wel nen fameuze dubbelchecker ben :p

Killer Queen

Legacy Member
ik vergeet ook redelijk veel
maar eigenlijk wel 'selectief' :p
maar ni me opzet ze ^^

kzou anraden van naar de oorzaak te kijken als ge echt serieuze gaten hebt
da zeg ik ni alleen voor p!mp dus, drugs kan zoals al aangehaald een reden zijn

blijf het vreemd vinden da ge, ondanks da ge weet da ge da probleem hebt, da blijft doen
toch een teken dat da wel ns ernstig kan zijn

Cedric

Legacy Member
Time^- zei:
Sorry, maar die is :rofl:.

Maar is idd niet meer normaal, denk dat als je hiermee naar een specialist gaat dat hij je zal vragen een log bij te houden van wat je allemaal vergeet op een week bv. Maar het zal dan een opgave worden om dat log te onthouden zeker?:p
Vergeet je het elke keer ter plaatse en schiet het je gewoon te binnen acteraf of gebeurt dat zelfs niet?

soms schiet het me te binnen na een uurke, maar meestal merk ik het gewoon dat het er niet is wanneer ik het nodig heb.

Eergisteren ben ik naar een maat gereden met de fiets, ik heb daar van die lampjes op en ik nam die mee naar binnen. Ik zit in zen zetel daar wat mee te prutsten en we waren over deze topic ant klappen. Alles goed en wel, ik vertrek en ik wil later wanneer het donker is gaan trainen, merk ik ineens dat ik mijn fietslampjes niet bijheb, ze liggen dus daar nog in de zetel :doh:


en drugs neem ik niet :')

lem

Legacy Member
heb er ook last van maar niet zo extreem als pimp

vb ik kijk naar een film en als de film gedaan is ben ik bepaalde scenes vergeten, of m'n ma vraagt om een doosje bonen te gaan halen in de bergplaats, ik dus naar de bergplaats en op weg word ik blijkbaar afgeleid, want dan ga ik nog es naar m'n kamer of erges anders, dan terug naar de keuken en natuurlijk heb ik vergeten dak iets moest meebrengen voor m'n ma, etc etc :d

DBK

Legacy Member
kzou eens naar den dokter gaan ofzo of naar neuroloog. kans bestaat dat nen gewone dokter u ni serieus neemt.
mijn pa had ook zo'n verstrooidheid enz en da werdt alleen maar erger, zo erg dat hij op een dag eens de weg naar huis niet meer wist van zijn werk nauwelijks 10 km hier vandaag.
toen heeft hij een ct-scan laten nemen, bleek dat hij een aneurysma had ( http://www.nvvn.org/voorlichting/ANY_aneurysma.html ). op zich kan dit de oorzaak niet echt zijn van verstrooidheid maarja :)

Dr.White widow

Legacy Member
ik vergeet ook regelmatig iets, ma dan meestal in de vorm van afspraken/dingen te doen. gsm's en portefeuille dubblecheck ik altijd en zallek nooit vergeten, zijn mij iets te waardevol :)

i blame the smoking for me :p

Thales

Legacy Member
allejong
als ik da zo hoor, het is van te smoren dat je dingen vergeet en zo van mensen die tegen hunzelf klappen door de drugs, omdat ze der in blijven steken zijn. Ook als je weet dat drugs blijvende psychoses kan opwekken enzo + ik heb een maat die veel met drugs geexperimenteerd heeft en die vergeet veel dingen op sociaal vlak dan, als de mensen iets tegen hem zeggen dan vraagt em zo een minuut later van ja kerel lalalala en dan ist zo van duude kheb da 1 min geleden gezegd, of dingen die em zegt en dat dan na 1 minuut nog eens zegt enzo.alleja, als da allemaal door de drugs komt dan blijf je daar toch af?
das nummer 1 van de redenen waarom ik nooit drugs pak...
veel mensen in een instelling hebben mss al een aangeboren "zotheid" maar vaak is het de drugs dat hen over het randje in de instelling duwt.
want de meeste mensen in een instelling zijn ex-drugspatienten, want shizofrenen enzo tel je daar minder en minder, omdat dat nu met 1 pil de dag op te lossen valt, zolang je ze blijft paken natuurlijk ^^

Dr.White widow

Legacy Member
@tales wow zo zot worden direct :p
een jointje roken is wel iets totaal anders dan heroïne of coke zenne.... als ge verslaafd zijt aan heroine dan zijde azo ne pattattenzak met ne waas voor uw ogen precies, idd daz voor nix goe. Ma gelijk van een jointje, als ge "stoned of high" zijt gade gewoon de dingen da ge waarneemt op die moment minder opvatten (allé daz bij mij toch zo é ;) )

Thales

Legacy Member
ah damm ben ik zo een drugsleek
ik dacht dat een joint en heroine hetzelfde was
oké dan :)

Mr.Anderson

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Hoe kunde zoiets nu vergeten, als ge naar uw auto aan het wandelen zijt na het verlaten van de bankautomaat, moete ergens toch een gevoel hebben van wat doe ik hier nu weer :s, waarom sta ik voor een bank... zoveel hints die u aan dat geld moeten herinneren :s, van heb ik dat nu werkelijk gepakt...

Swat, ik moet zeggen dat ik zelf wel nen fameuze dubbelchecker ben :p

Same here, soms 4-dubbelchekker :p

Quilombo

Legacy Member
Dr.White widow zei:
@tales wow zo zot worden direct :p
een jointje roken is wel iets totaal anders dan heroïne of coke zenne.... als ge verslaafd zijt aan heroine dan zijde azo ne pattattenzak met ne waas voor uw ogen precies, idd daz voor nix goe. Ma gelijk van een jointje, als ge "stoned of high" zijt gade gewoon de dingen da ge waarneemt op die moment minder opvatten (allé daz bij mij toch zo é ;) )

ach ach

er is veel over weed dat je niet weet hoor, en wetenschappers weten het ook niet.

ik bedoel, er zijn idd gevallen van mensen met een aangeboren aanleg voor schizofrenie die zonder weed toch wrs niet schizofreen zouden geworden zijn, maar die door te smoren dat wél zijn geworden. daar zijn al bewijzen voor. maar wat de wetenschap nog niet heeft ontrafeld is de grote afstand tussen mensen die totaal geen 'last' of psychologische problemen ondervinden door weed en mensen die er schizofreen van worden.

er moeten toch een heleboel tussenstadia zijn? ik bedoel dan mensen die er niet schizofreen ofzo van worden, maar wel lichte persoonlijkheidsveranderingen ondergaan. zo'n normale wijzigingen dat niemand de link zal leggen met weed.

ik ben er toch vrij zeker van want ik ken wel een paar mensen met wie het psychologisch niet goed gaat, ondanks ze al lang zijn gestopt met weed, en alledrie zijn ze het erover eens dat het wrs door de weed komt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan