Time
Legacy Member
Sorry, maar die isp!mp zei:maar het loopt bij mij echt wel tot in het extreme.
bvb ben ik vorige keer geld uit de muur gaan halen. Ik tik dus in 50€, ik neem mijn bankkaart en ik ben weg
zonder mijn geld weliswaar
dat is toch niet meer normaal?
.Maar is idd niet meer normaal, denk dat als je hiermee naar een specialist gaat dat hij je zal vragen een log bij te houden van wat je allemaal vergeet op een week bv. Maar het zal dan een opgave worden om dat log te onthouden zeker?
Vergeet je het elke keer ter plaatse en schiet het je gewoon te binnen acteraf of gebeurt dat zelfs niet?

, waarom sta ik voor een bank... zoveel hints die u aan dat geld moeten herinneren
)