Stancke
Legacy Member
Den Freddie zei:jup, doe dat ook, ookal vergetek nie zoveel, als'k ergens buitenga kijkek nog altijd eens achter me om te checken of er niemand iets vergeten is (hetzij mezelf, hetzij maten).
Soms vergetek ook wel iets ma nog nooit dingen verloren ofzo omdak ze vergat mee te nemen. Wat ik wel eens durf vergeten is vb als m'n ma iets zegt van zend es ne mailke na persoon x. Of, aangezien ik het meeste op de pc zit check ik altijd de mails in outlook express, ma daar komt iedere dag wel reclame binnen (3suisses, neckermann en dergelijke shit waar m'n ma soms iets bestelt) en daardoor vergetek dan soms te zeggen dat er ne mail is van vb mijn tante fzo.
edit: nudak gans de thread lees: kheb dus ook geregeld dak m'n browser sluit, denk van da gaak es doen, en alsek dan op vb google kom wetek al niemeer wa dak wou doen.
Soms hebbek ook dat m'n gsm in m'n broekzak zit, ma soms voelde die nie zitten en dan voelde zo in paniek in uw zak want ge bent vergeten dat ge zelf uw gsm in je zak gestoken hebt.
De grootste stommiteit dak tegengekomen ben door iets te vergeten is dit:
Laatste weken van't secundair voor de examens begonnen. Dien van aardrijkskunde zegt in z'n voorlaatste les dat we ons volledige cursus van gans het jaar moeten meedoen op't mondeling examen. Ik denk in de les, verdomme, mag da zeker nie vergeten. Nu, thuisgekomen, daar niemeer aangedacht enzo. Kommek op het examen, vraagt die vent m'n cursus zoals bij iedereen, ik gans fier m'n cursus geven (die was echt proper en in orde enzo). Vraagt em zo, waar is het stuk van't 1ste semester. ikthuis meneer. Zegt hij, ja dan gaat ge erachter moeten naar huis he, khad da gezegd in de les. Ik geloofda da nie, vraagt ie dat aan paar collega's van me die hun examen aan't voorbereiden waren en idd, hij had da gezegd. Ik gans pissed op de velo gesprongen en naar huis gevlogen de rest van m'n cursus zoeken
(mocht anders nie aan m'n examen beginnen.)
Is dat bij Verleye?
Bah,ik heb dat ook maar dan hoofdzakelijk met schoolboeken...
Vandaag ben ik dus m'n agenda en m'n Nederlands verloren,ik vind het nergens maar ik heb het vrijdagavond nog in m'n handen gehad...
thuis meneer. Zegt hij, ja dan gaat ge erachter moeten naar huis he, khad da gezegd in de les. Ik geloofda da nie, vraagt ie dat aan paar collega's van me die hun examen aan't voorbereiden waren en idd, hij had da gezegd. Ik gans pissed op de velo gesprongen en naar huis gevlogen de rest van m'n cursus zoeken
(mocht anders nie aan m'n examen beginnen.)

enz enz
