Archief - vergeten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cedric

Legacy Member
Ik zit met het probleem dat ik alles vergeet. Het is al jaren zo maar het begint me toch ambetant te worden. Als ik ergens naartoe ga vergeet ik altijd mijn rugzak. Leg ik mijn gsm op tafel vergeet ik die terug mee te nemen. Nu dit is op zich niet zo erg maar het begint gewoon erg irritant te worden.

Ik ben in een jaar tijd al wss voor 1000€ aan dingen laten liggen. Dat gaat van ipod, naar kleren naar boeken van de bib die ik vergeet terug te brengen...

mijn vraag is nu heeft er nog iemand last van dit soort vergeetachtigheid en is er iets tegen te doen?


mvg

alexii

Legacy Member
Ik heb ook een slecht geheugen, maar op een andere manier. Ik weet bijvoorbeeld al niet zo veel dingen van een jaar geleden en hoe verder ik terugga hoe minder ik weet.

Kurobu

Legacy Member
ik ben ook zo.
mijn agenda zegt mij nu alles, en ik leg alles dat ik nodig heb op een vaste plaats waar ik zeker langs kom als ik weg ga :)

gsm en zo laten liggen doe ik nooit, omdat deze nooit stil staat kan ik hem niet vergeten. het zou me te rap opvallen ook :)

boeken van de bib vergeet ik altijd !
en nog zoveel meer dingen.

D-1337

Legacy Member
sneller uw dingen aanhouden , in uw zak laten , op uw rug laten ?
zorgen dat er veel van de tijd als ge weg gaat een vriend ofzo bij u is die een beke wilt opletten dat ge niks vergeet ?
op uw arm schrijven helpt ook weinig want ge zult vergeten dat het op uw arm staat

Cedric

Legacy Member
Kurobu zei:
ik ben ook zo.
mijn agenda zegt mij nu alles, en ik leg alles dat ik nodig heb op een vaste plaats waar ik zeker langs kom als ik weg ga :)

gsm en zo laten liggen doe ik nooit, omdat deze nooit stil staat kan ik hem niet vergeten. het zou me te rap opvallen ook :)

boeken van de bib vergeet ik altijd !
en nog zoveel meer dingen.


agenda is geen oplossing want ik vergeet dat wel ergens of ik vergeet het erin te schrijven.

nog zoiets, ik heb een ketting en ring. ketting heb ik sinds aankoop nooit meer afgedaan, zelfs niet tijdens training.
Ring heb ik 1* afgedaan voor training en kheb em daar laten liggen hé natuurlijk :p


pfff

Kurobu

Legacy Member
agenda ligt naast mijn pc open op de dag zelf.. en voor ik ga slapen ( kijk er zowiezo naar ) draai ik de pagina om. dus mss toch maar eens proberen ?

alles op een zo zichtbaar mogelijke plaats leggen en als je het ziet derekt wegsteken en niet uitstellen. ookal is het maar 1 min ofzo. steek het direkt weg. ringen endergelijke steek die in u sport tas als ge die uitdoet, kunde ze moeilijker vergeten.

zo al van die kleine dingen waar je dan natuurlijk moet aan denken :p

Nightmar3

Legacy Member
heb ik ook al gehad, vooral met kleding stukken als ik erges naartoe ga..
nu doe ik zoweinig mogelijk mee (bv vest ofzo, laat ik meestal thuis)
en als je toch kledij (vest,trui) meedoe mss aan je middel binden? doe ik ook ALS ik er bij me heb
voor de rest steek ik alles altijd in mijn zakken en laat ik niets meer rondslingeren
ooit gsm bijna verloren zo, gelukkig heeft een maat hem meegenomen..
dus je bent zeker niet alleen die dingen vergeet
vroeger geen last van, nooit maarja..

fordjah

Legacy Member
kheb er ook soms last van, daarom laat ik nooit meer mijn gsm ergens liggen :s

cram

Legacy Member
p!mp zei:
Ik zit met het probleem dat ik alles vergeet. Het is al jaren zo maar het begint me toch ambetant te worden. Als ik ergens naartoe ga vergeet ik altijd mijn rugzak. Leg ik mijn gsm op tafel vergeet ik die terug mee te nemen. Nu dit is op zich niet zo erg maar het begint gewoon erg irritant te worden.

Ik ben in een jaar tijd al wss voor 1000€ aan dingen laten liggen. Dat gaat van ipod, naar kleren naar boeken van de bib die ik vergeet terug te brengen...

mijn vraag is nu heeft er nog iemand last van dit soort vergeetachtigheid en is er iets tegen te doen?


mvg

Afspraak maken met neuroloog.

noreeeee

Legacy Member
Ik ben heel vergeetachtig. Als ik tegenwoordig iets niet mag vergeten leg ik het altijd naast mijn bed. Als ik dan wakker wordt stap ik er op en dan herriner ik mij het :p.

twoen

Legacy Member
Bij mij is da vergeten gestopt toen ik zelf moest betalen wanneer ik iets kwijt was..zeer effectief

Sir.Killalot

Legacy Member
alexii zei:
Ik heb ook een slecht geheugen, maar op een andere manier. Ik weet bijvoorbeeld al niet zo veel dingen van een jaar geleden en hoe verder ik terugga hoe minder ik weet.

Ik heb zelfs dat ik dingen vergeet die ik de dag zelf heb gedaan :x

boogje

Legacy Member
ik heb da idd ook héél erg, men ma noemt me altijd " verstrooide professor" ofzo als ik wéér iets vergeet (elke dag). Vergeet men schoenen aan te doen, rugzak,kousen,gsm, jasje, ALLES maar dan echt ook alles waar ik moet aan denken vergeet ik omdat ik me altijd hard ga concentreren op andere dingen.
:sad:

edit : ik vergeet ook steeds dingen die ik heb gezegd ^^

likes to kill

Legacy Member
Lijkt mij gewoon een gebrek aan concentratie, probeer gewoon eens jezelf te controleren dat doe ik ook altijd. Bvb als je ergens veertrekt controleer je gewoon of je alles meehebt

NeoCracer

Legacy Member
ik vergeet ook zeer veel...
boterhammen voor school, boeken, zwem/turnzak op de bus, enz...

Soms sta ik in een kamer en zeg ik dan tegen mezelf, wat doe ik hier nu ? :p

Kurobu

Legacy Member
2e^NeoCracer zei:
ik vergeet ook zeer veel...
boterhammen voor school, boeken, zwem/turnzak op de bus, enz...

Soms sta ik in een kamer en zeg ik dan tegen mezelf, wat doe ik hier nu ? :p


:lol: heb da ook enorm veel, kom ergens binnen en plots is het dan zo van , wa doen kik iere nu eigenlijk :p en soms komt dit maar na een tijdje hoor :p
kzou zo echt eens mijn eigen gezicht willen zien xD

of ieks willen vertellen tegen iemand en als ge et dan wilt vertellen .. staak daar zo van , wa ging kik nu zeggen :p

Cyclone

Legacy Member
alexii zei:
Ik heb ook een slecht geheugen, maar op een andere manier. Ik weet bijvoorbeeld al niet zo veel dingen van een jaar geleden en hoe verder ik terugga hoe minder ik weet.

yep same here
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan