Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boh, medelijden met iemand die een taal op 1 week (tamelijk) goed beheersd, kweenie ze. Tis niet da zijn autisme als nadeel wordt ervaren omdat hij er niet aan lijdt of goed kan onderdrukkenelDuderino zei:Of het nu gaat over of hij rijk gaat worden of van "amai die kan nogal!'' is evenveel gelul imo. Waarschijnlijk omdat de eerste reactie daarover ging dat er andere mensen zijn die er ook iets over te zeggen hadden... zoals dat doorgaans gebeurt op een forum.
Het is allemaal heel boeiend en interessant maar zoals al zoveel gezegd, als hij niet echt begrijpt wat hij aan het van buiten leren is, is zijn talent nogal nutteloos voor de wetenschap, buiten dan voor onderzoek naar zijn hersenen. Het is wel heel entertainend om naar te kijken, maar ik weet niet goed of ik er bewondering voor moet hebben, of medelijden als hij echt autistisch is zoals sommige andere gevallen.
Exorikos zei:Stephen Hawking. Hawking is trouwens een speciaal geval. doordat hij niets kan opschrijven moet hij alles in zijn hoofd doen en dingen visualiseren. Dat visualiseren is net wat Hawking zoveel anders maakt dan andere fysici. En die mensen hadden inzicht in problemen. Hoewel Einstein ook een fenomenaal concentratievermogen had, had hij voor de rest bij mijn weten geen kenmerken van autisme. Einstein was trouwens niet zo goed in wiskunde.
Je mag me gerust verbeteren als ik het fout heb.![]()
BBC's Horizon is gewoon super.Messias. zei:Wij hebben dezelfde docu gezien denkik.BBC's Horizon is gewoon super.
Dat van einstein en concentratievermogen heb ik van een National Geographic docu.Leso Varen zei:Next stage in human evolution.
Exorikos zei:Heb je de thread gelezen? Er is niets dat hem onderscheidt van een computer, dus uit zo'n hersenen hebben we geen voordeel.
Pilatus zei:mss zit het zo, men zegt toch dat men maar 10% van de hersencapaciteit gebruikt, mss kan hij 100% gebruiken ofzo?
Leso Varen zei:Next stage in human evolution.
den-kimi zei:er is geen human evolution meer
den-kimi zei:er is geen human evolution meer
Exorikos zei:Je ziet in geen enkele van de reportages over de man dat hij effectief zelf iets beredeneert, dus dat deel van zijn hersenen, gebruikt hij niet. Het enige wat je hem ziet doen is reproduceren wat hij vanbuiten geleerd heeft.

Pilatus zei:in het begin lost hij toch die rekensommen op, je gaat me nu toch niet vertellen dat hij alle mogelijk combinaties vanbuiten weet![]()
dan gebeurt de redenering nog steeds in zijn hersenen, wss onbewust.Exorikos zei:Hij ziet de getallen als prentjes, dus rekenen is voor hem geen probleem, maar je ziet hem nergens een redenering maken of bewijzen vormen.