Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan je hier perfect mijn eerste aansluitingspapieren tonen uit 2001 10mbps hoor, dus nu maak jij jezelf toch wel even mooi belachelijksvendevil zei:Kga nu ni in discussie gaan...
Download en upload klopt idd wa je zegt...
maareh uw snelheid klopt niet...
10 Mbit is ingevoerd sinds expressnet uitgekomen is, en dit vanaf 2005!
Daarvoor heette het mono, en dat had snelheden van 4.9Mbit
Turbo en Expressnet niet door elkaar halen hé
(wa zeg ik nu... in dien tijd was er zelfs nog maar 1 internet abo en dat was de MONO...
je eigen niet belachelijk maken jongen...)

Chizm zei:amai tga weer snel ze vandaag, ffs.
En ik merk nu ook dat men torrent begrensd tot 50kbs.
Is dit al lang bezig? Schandalig.
killgore zei:ik haal nog steeds een 1.8 a 2 MB van tijd tot tijd.
Dat is zowat het maximum dat je uit een 20MBit connectie gaat kunnen persen.
Dat zijn geen leugens, je webverkeer zit vol met redundantie en hangt niet enkel af van de bandbreedte die provider jou geeft. Wat meer over computer networking leren voor je zaken als leugens bestempelt.
edit: het hangt er ook zeer sterk van af waar je zit. Hier in gent haal ik vaak wel supersnelheden uit men turbo-lijn (als ik van belnet en zo download). Thuis in Aalst geraak ik nooit over de 600kBps met 10 Mb lijn daar.
Decade zei:Het maximum is 2.3 a 2.4, hetgeen ik in het begin meestal haalde. Nu is het hier echter net zoals de threadstarter gezakt naar 1.8.
preske zei:zeker dat het geen geval van "peobcac" is?
NightRaver zei:Ik haal hier altijd, op elk uur van de dag 2,2MB per seconde, zelfs geen snelheidsdaling in de piekuren dus
Chizm zei:ffs nu merk ik het ook, men torrent wordt begrensd op 50kbs.
Dit is nog maar sinds een paar dagen zeker?
Schandalig.
2e^NeoCracer zei:met wat test je dat dan?
Ben van '99 klant en ik heb die snelheid vroeger gehad.svendevil zei:Daarvoor heette het mono, en dat had snelheden van 4.9Mbit
Turbo en Expressnet niet door elkaar halen hé![]()
BongZrGooD zei:Dus als je een klacht hebt, niet hier beginnen neuten, dit wordt toch niet gelezen
Deetje zei:Vind je niks, bel dan telenet helpdesk (en geef niet op, blijven bellen).