Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
svendevil zei:Waarom kijkt iedereen altijd naar zijn downloadsnelheid?
De servers waar je van download zijn ook wel gelimiteerd hé, of ben ik de enige die hier iets van weet???![]()
Ben zelf telenet medewerker en haal toch wel makkelijk met mijn turbonet snelheden van 8 Mbit (op franse servers welteverstaan)
BTW iemand al gehoord van het Mach3 project van telenet?
We zijn nu al meer dan een jaar bezig ons netwerk te upgraden zodat de snelheden nog hoger komen te liggen...
Expressnet zou dan van 10Mbit naar 50Mbit gaan...
Turbonet van 20Mbit naar 100Mbit...
Grtz
svendevil zei:Da gaat natuurlijk tegelijkertijd gebeuren...![]()
preske zei:hoera, 5 keer zo snel op smallband, van 12 gig naar 13 gig?
svendevil zei:Gij komt van de Zwam zeker? :doc:
da dacht ik eigenlijk ook, maar wa'k deze week heb gezien toen ik nog eens toevallig door de week thuis was, was erbarmelijk -_-zoR zei:Wat cares hoe snel het gaat, Telenet is gewoon in het algemeen snel, geen klagen over (imo). Ok dat kan al eens zijn dat het wat trager gaat.. Heeft meestal niks met de verbinding van telenet te maken, eerder aan de server waar je van download.
!!! --> De download limieten,.. DIE MOETEN ZE OPTREKKEN!!
Racemaniac zei:da dacht ik eigenlijk ook, maar wa'k deze week heb gezien toen ik nog eens toevallig door de week thuis was, was erbarmelijk -_-
m'n telenet internet was gewoon traag, van kotnet hier in leuven ben'k da gewoon, maar voor m'n telenet verbinding om door een torrent die 50 kb/s down, en 6kb/s up doet , merkbaar traag te worden bij het surfen, en er ni meer in te slagen streaming video vlot te doen gaan -_-. da's echt wel wtf...
preske zei:ja. en wat dan nog?
de limieten van vandaag zijn hopeloos achterhaald.
7-8 jaar geleden hadden we 10mbps en 10 gig.
vandaag hebben we... 10mbps en 12 gig...

svendevil zei:7-8 jaar geleden hadden we 4.9 Mbits en 12 GIG (10 download en 2 upload)
Vandaag heben we 10 Mbits en 12GIG (te gebruiken voor download en upload)
Voor de rest klopt wel wat je zegt
PS: vond het gewoon een rare opmerking... van 12 naar 13![]()
Echt iets voor een zwammer, had het dan toch bij het rechte eind... :doc:
Racemaniac zei:da dacht ik eigenlijk ook, maar wa'k deze week heb gezien toen ik nog eens toevallig door de week thuis was, was erbarmelijk -_-
m'n telenet internet was gewoon traag, van kotnet hier in leuven ben'k da gewoon, maar voor m'n telenet verbinding om door een torrent die 50 kb/s down, en 6kb/s up doet , merkbaar traag te worden bij het surfen, en er ni meer in te slagen streaming video vlot te doen gaan -_-. da's echt wel wtf...
Poenanie zei:Das door de uploadsnelheid van telenet die nog altijd erg traag is. Wanneer ik iets upload merk ik ook dat m'n internet bijna niet meer vooruit gaat ..
svendevil zei:7-8 jaar geleden hadden we 4.9 Mbits en 12 GIG (10 download en 2 upload)
toegelaten volume van 10 GB per maand, waarvan maximaal 20% upstream-verkeer
downstreamsnelheid van 10 Mbps (*)
upstreamsnelheid van 128 Kbps

preske zei:10 Mbps dames en heren.
En het is zelfs nog beter dan ik mij herinner,
het is 8gb download
en 2gb upload

is ni de 1e keer da'k torrents draaien heb gehad, en als die echt op snelheid komen verwacht ik idd vertragingen, maar op 40-50 kb/s heb'k nog nooit eerder gehadkillgore zei:Neen, dat is doordat hij wrsch een heel hoog aantal tpc-verbindingen toekent aan zijn torrents waardoor zijn andere applicaties logischerwijs in parallell veel trager gaan werken. Dan mag je nog 1000mbps hebben, het gaat traag blijven.
Voor de rest ivm die limieten: niet vergeten dat België (onder druk van EU) bezig is naar een onderzoek ivm limieten, snelheden en prijzen van ISP's. Telenet en belgacom zullen dit ook wel beseffen dat ze zullen worden verplicht bepaalde zaken te verhogen (of de markt vrijer te maken, maar dat betwijfel ik, wilt onze regering zelf niet iirc).
edit: en dan natuurlijk concurrentie van dommel en consoorten.

svendevil zei:Kga nu ni in discussie gaan...
Download en upload klopt idd wa je zegt...
maareh uw snelheid klopt niet...
10 Mbit is ingevoerd sinds expressnet uitgekomen is, en dit vanaf 2005!
Daarvoor heette het mono, en dat had snelheden van 4.9Mbit
Turbo en Expressnet niet door elkaar halen hé![]()
Racemaniac zei:is ni de 1e keer da'k torrents draaien heb gehad, en als die echt op snelheid komen verwacht ik idd vertragingen, maar op 40-50 kb/s heb'k nog nooit eerder gehad
'k zag ook duidelijk dat hoe later het werd, hoe sneller de torrrents en m'n verbinding gingen... ofwel was er throttling van telenet bezig, ofwel was het netwerk gewoon oververzadigd....toen ik rond middernacht ging slapen ging de torrent al aan 80 kb/s, en ging het surfen vlotter![]()
. Maar wat ik zei blijft gelden hoor: ook al ga jij maar aan 50kBps, dan kan het toch zijn dat je zoveel connecties opvreet met bittorrent dat de rest traag gaat, ongeacht wat tn doet.
en dus het #connecties minder belast.
.preske zei:hoera, 5 keer zo snel op smallband,van 12 gig naar 13 gig?