Archief - Telenet moet leugens van website halen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[F6]_Z_

Legacy Member
Waar ik woon is telenet denk ik beter geworden. Waar ik bij downloads van patches met moeite boven 200-300k raakte geraak ik nu zonder problemen aan 500-700k.

P2P torrents zijn dan wel gecapt tot 75k, jammer genoeg. Laats was ik nog nen linux aan het binnenhalen vanaf 23u aan 75k, na 24u schoot dat naar 400+k.

Nu zet ik mijn pc in slaapstand, laat ik hem met taakplanner om 12u05 opstarten en om 2-3 uur terug afsluiten. Mijn pa wil nie dat mijn pc 's nachts staat te draaien, en hij moet om 4u opstaan dus op die 2 uurkes haal ik alles binnen.

enZiiime

Legacy Member
Turbonet, en ik download altijd stabiel aan 2.2mb/s

kmag ni klagen ^^

Jack-in-the-box

Legacy Member
Deetje zei:
Ik heb twee verschillende abonnementen: Telenet Expressnet en Turbo. En tijdens al de jaren dat ik deze heb, is mijn snelheid ALTIJD max'ed geweest. (tenzij er werken waren of ik op smallband zat). Als dit bij jouw het geval niet is: check uw pc instellingen, check op virussen en adware of openstaande filesharing proggies. Vind je niks, bel dan telenet helpdesk (en geef niet op, blijven bellen).

Waarom zit je op 2 verschillende abonemmenten?

Preske

Legacy Member
Valt het op dat de "telenet medewerker" opeens niets meer van zich laat horen nadat hij geowned werd? :p

no_way2go

Legacy Member
Lon$daLe zei:
-uploadsnelheid , komaan zeg , elk boerenland met de pet heeft een verhouding van 10mbit down and 1mbit up en dan heb ik het nog over het minimum ( heb al eens ne speedtest gezien van 30mbit down en 10mbit up ,zelfs 20mbit up van ne amerikaan geloof ik ) , niet fokin 192/256/512kbps , toen ik op turbo zat perste die lijn er maximum 65kb/s upload uit , prehistorisch ten top tbh

Kijk eens naar Zweden: 100 mbit up and down, zonder limiet, voor €25-30 ...

En hier zit ik dan met max snelheden van +- 700 kB, volgens mij teveel mensen in mijn buurt die op die 'ene' kabel zitten.

cG`

Legacy Member
Tja als er in je straat/buurt veel mensen telenet hebben dan zal je snelheid zowieso minder zijn omdat je dezelfde lijn deelt. M.a.w. opzich kan bij kabelinternet een bepaalde snelheid niet gegarandeerd worden. (het kan wel maar dan moeten er eigenlijk zotte kosten gedaan worden) Dat "Mach3 plan" is dan normaalgezien niets meer dan wat meer kabels leggen en de gebruikers van een huidige kabel dan splitsen over die nieuwe kabels. Het is ook logisch dat ze dit moeten doen aangezien er altijd maar meer en meer mensen internet hebben en ze uiteraard van in het begin geen 5 mensen op 1 kabel steken bij wijze van spreken omdat dan teveel bandbreedte onbenut blijft.
Bij ADSL maakt het weinig uit hoeveel mensen er in de buurt verbonden zijn omdat je eigenlijk elk een aparte verbinding hebt en die snelheid kan opzich wel gegarandeerd worden. De limieten dienen inderdaad wel opgetrokken te worden, maar hoe dan ook zal men toch altijd sneller en meer willen downloaden/uploaden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan