[F6]_Z_
Legacy Member
Waar ik woon is telenet denk ik beter geworden. Waar ik bij downloads van patches met moeite boven 200-300k raakte geraak ik nu zonder problemen aan 500-700k.
P2P torrents zijn dan wel gecapt tot 75k, jammer genoeg. Laats was ik nog nen linux aan het binnenhalen vanaf 23u aan 75k, na 24u schoot dat naar 400+k.
Nu zet ik mijn pc in slaapstand, laat ik hem met taakplanner om 12u05 opstarten en om 2-3 uur terug afsluiten. Mijn pa wil nie dat mijn pc 's nachts staat te draaien, en hij moet om 4u opstaan dus op die 2 uurkes haal ik alles binnen.
P2P torrents zijn dan wel gecapt tot 75k, jammer genoeg. Laats was ik nog nen linux aan het binnenhalen vanaf 23u aan 75k, na 24u schoot dat naar 400+k.
Nu zet ik mijn pc in slaapstand, laat ik hem met taakplanner om 12u05 opstarten en om 2-3 uur terug afsluiten. Mijn pa wil nie dat mijn pc 's nachts staat te draaien, en hij moet om 4u opstaan dus op die 2 uurkes haal ik alles binnen.
