Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krueger zei:Microsoft heeft ook nog steeds een monopolie, ondanks de vele andere OS. Je moet kijken naar hoeveel percent van de markt de alternatieve aanbieders innemen.
Op het belgacom netwerk heb je inderdaad een aantal kleine spelers. Het kabelnetwerk is alleen van telenet, dus daar is de concurentie onbestaande.
En het is nog steeds zo dat de kleine spelers veel te weinig klanten hebben, en aan een veel te laag tempo klanten van de groten inpalmen, waardoor telenet en belgacom zich niets hoeven aan te trekken van de alternatieve aanbieders.
Wie loopt er weg, toch in veel gevallen de grootgebruiker, en die is telenet liever kwijt dan rijk. Telenet heeft veel liever de kleingebruiker, die af en toe een site bezoekt en mail checkt.

:naughty:Cyc1oon zei:Waar ik mij het meest aan erger is dat mensen denken dat dit systeem enkel in belgie van toepassing is. Maar in nederland zijn er ook ISP's die nog werken met limieten. En zoals eerder gezegd: Het is toch enkel om illegale stuff te downloaden dat we weg willen met die limieten. Maar ik verkies eigelijk nog steeds mijn stabiel en snel netwerk boven een overbelast netwerk dat elke maand wel es wegvalt op reguliere tijdstippen. Als je toch veel films enzo wil zonder te betalen ga dan wat afspreken met vrienden en kenissen enzo om te ruilen![]()
)Zo denk ik al 5 jaar...Ed Rush zei:geen paniek, afschaffingen van limieten is een kwestie van tijd. Binnen dit en enkele tijd zullen alle ISP's in België deze moeten afschaffen, vraag me niet waar ik het las, maar dit is zeker en vast het geval.
.Mee zei:Zo denk ik al 5 jaar...
Die limieten en prijzen hier zijn echt om te blijten.
6 jaar geleden hebben wij Belgacom ADSL gepakt: €40 per maand, 10 gig, 100 kilobyte/s.
6 jaar later: €40 per maand, 10 gig, 400 kilobyte/s.
Hoera, de snelheid ligt hoger!!!.

zaffah zei:Ze moeten gewoon de kabel-markt liberaliseren en het probleem lost zijn eigen op.

marcel zei:bullshit, in andere landen is het juist hetzelfde. ik heb eens navraag gedaan, de mensen zonder limiet waren in de minderheid (enkel een paar in Texas, of met dure abonementen). iemand uit engeland had bij zijn provider zelfs een limiet van 3 gigabyte. en daar moet je dan nog eens slechte service bij rekenen enzo (internet dat meer plat ligt dan het werkt enzo)
het enige dat in het buitenland anders is, is dat je makkelijker van provider kan veranderen
ZoDiaK zei:Kom naar dommel! We have cookies!
TiZon zei:In België moeten ze dringend ALLE straten eens voor een jaar opbreken en de hele rim-ram vervangen...
Trek kabels van de staat ofzo, of van een apparte intercommunale....
En Liberaliseer the fucking markt...
Cyc1oon zei:Waar ik mij het meest aan erger is dat mensen denken dat dit systeem enkel in belgie van toepassing is.
Darks zei:Zowel Belgacom en Telenet gebruiken limieten. Er zijn andere providers met grotere limieten, maar die zijn veel minder bekend.
En ja, België is zowat het enige land waar dit is. Niet te vergeten dat men nergens meer moet betalen voor Internet dan hier, dat dan ook nog eens een stuk trager is tov. Nederland of Zweden.
