Virz
Legacy Member
nTFs zei:Ja maar dan gaan Belgacom en Telenet ook concurrentiêle pakketten aanbieden waardoor je nog moet kiezen.
Laten we hopen dus dat dit realiteit word.
Youre point being?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nTFs zei:Ja maar dan gaan Belgacom en Telenet ook concurrentiêle pakketten aanbieden waardoor je nog moet kiezen.
Laten we hopen dus dat dit realiteit word.
Omdat niet iedereen, zoals jij blijkbaar, dicht genoeg tegen zo'n domme centrale woont om een redelijke snelheid te hebben met adsl. Ik hou van mijn 20 Mbit, en ik neem die limieten er dan ook maar bij.Krueger zei:Waarom gaat 90% van de markt dan nu niet naar Dommel of edpnet?
Het is gewoon wachten totdat het kabelnetwerk wordt vrijgegeven. Dan moet telenet wel concureren, en zal Belgacom moeten volgen.
Krueger zei:Waarom gaat 90% van de markt dan nu niet naar Dommel of edpnet?
Het is gewoon wachten totdat het kabelnetwerk wordt vrijgegeven. Dan moet telenet wel concureren, en zal Belgacom moeten volgen.
EagleEye zei:Omdat niet iedereen, zoals jij blijkbaar, dicht genoeg tegen zo'n domme centrale woont om een redelijke snelheid te hebben met adsl. Ik hou van mijn 20 Mbit, en ik neem die limieten er dan ook maar bij.
Krueger zei:En een Franse aanbieder zou de oplossing zijn? Wat verwacht je, dat die even vlug België gaat bekabelen, en goedkoop internet zal aanbieden, waarbij iedereen een gegarandeerde hoge snelheid heeft?
skatermathijs zei:Ik wist ook niets van dommel (nog nooit van gehoord), maar nu ik de site bezocht heb ziet het er wel goed uit![]()
Kheb adsl line enzo kheb via site gechecked als het zou lukken, dus gaan we waarschijnlijk wel overschakelen!
TiZon zei:Imo moet er zo eens een franse of nederlandse ISP het in zijn kop krijgen om BE 'er ff' bij te nemen, ze smijten een beetje met 'Geen limieten, 20mbps, 20 EUR/maand' en binnen de maand is 90% van de markt voor hun ^^
Het is gewoon de limiet. Ik herinner me nog een kameraad die 4 jaar geleden in Nederland verbleef, die had ook Scarlet en hetzelfde abonnement als ik, maar ik had 1.1mbit, hij 4, ik betaalde 40 euro, hij 25, ik had 15GB per maand, hij FUP en ga zo maar door. De naam van het abonnement was hetzelfde.NoControl zei:denk niet dat de downloadlimiet of snelheid hier het probleem is,
maar de prijzen.
als je ziet dat men in frankrijk voor 20 of 25€ een abo heeft waarvan de snelheid ver boven de onze ligt zonder download limiet,
dan lijken de prijzen van telenet en belgacom astronomisch.
Tyfius zei:Het is gewoon de limiet. Ik herinner me nog een kameraad die 4 jaar geleden in Nederland verbleef, die had ook Scarlet en hetzelfde abonnement als ik, maar ik had 1.1mbit, hij 4, ik betaalde 40 euro, hij 25, ik had 15GB per maand, hij FUP en ga zo maar door. De naam van het abonnement was hetzelfde.
Kennis zit nu in Finland bij een modale provider, 20 euro per maand, 20mbit, 4mbit up en FUP. Die haalt per week meer dan 200GB binnen en daar klagen ze niet over.
40GbNoControl zei:Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een alternatief voor BGC en Telenet,
ge moet ne keer kijken naar volgende link:
http://www.dx-solutions.be/asp/ADSL.asp
Dit is het abonnement dat ik zal nemen eens ik in mijn nieuwe appartement zit. Mijn download snelheid zal wat lager liggen dan bij Telenet (momenteel 10Mbps), maar de downloadlimiet ligt op 40Gb en de upload is aan 640kbps.
Een grote stap voorwaarts ivm met Telenet, BGC en zelfs Dommel en EDPnet,
want al dit moois is er aan 22.5€ / maand!

Darks zei:En ja, België is zowat het enige land waar dit is. Niet te vergeten dat men nergens meer moet betalen voor Internet dan hier, dat dan ook nog eens een stuk trager is tov. Nederland of Zweden.