[BE]Nevermore
Legacy Member
Ahoi,
Ik hoor van alle kanten dat telenet de enige is die met dit systeem van limieten en blokken aankopen werkt (die blijkbaar met 2 cent per gb gestegen zijn?) en dat België daar alleen zou in staan in Europa, of dat het niet veel zou schelen.
Nu vraag ek mij af of da werkelijk zo is of niet, en zo ja hoe het dan komt dat dat die andere providers die opbrengst laten liggen en dat telenet er spel van maakt?
Ik hoor van alle kanten dat telenet de enige is die met dit systeem van limieten en blokken aankopen werkt (die blijkbaar met 2 cent per gb gestegen zijn?) en dat België daar alleen zou in staan in Europa, of dat het niet veel zou schelen.
Nu vraag ek mij af of da werkelijk zo is of niet, en zo ja hoe het dan komt dat dat die andere providers die opbrengst laten liggen en dat telenet er spel van maakt?


ad:. Ze houden de hele markt strak in hun handen en verdelen mooi de opbrengst.
)