Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wezzy zei:als ge zoveel verhalen hoort van mense die zijn gered van haaien/verdrinking/uitputting ver in zee en naar land gebracht door dolfijnen dan vraagt ge u toch af wa voor idioot ras de mensheid wel is
|) ][ |V| ][;8231188 zei:Het is mss erg wat in dat filmpje gebeurt, maar op verschillende van die "gruwelijke" beelden zijn de beesten al dood en zieje enkel nog wat zenuwtrekken, dat doet mensen dan denken dat ze nog leven en hun doel is bereikt => shockeren.
Sagax zei:'t is niet omdat hun slagader doorgesneden wordt dat ze meteen dood zijn
het is duidelijk dat die dieren een minutenlange doodstrijd voeren
|) ][ |V| ][;8231215 zei:Domme individuen maken geen dom ras.
ec8or zei:ja, dat is een goede reden :ironic:
wezzy zei:zie rondom u kijk wa er in de wereld gebeurd is nie alleen dingen zoals dit
hoe denkt ge da nen buitenstaander het menselijk ras zou beoordelen na lange observatie?
zal 100% zeker geen positief rapport zijn om het licht uit te drukken
zoiets als
"ze doden alles en iedereen...ook zichzelf"
"vernietigen hun omgeving/aarde"
"massas diersoorten door menselijke invloed bedreigd of ver uitgestorven"
etc etc
er zijn natuurlijk altijd zeer goede mensen die niks te maken hebben met zon dingen maar dat zijn percies de "enkele verse appels in een rotte schaal" om het zo uit te drukken
|) ][ |V| ][;8231215 zei:Domme individuen maken geen dom ras.

Leprechaun3 zei:ik heb getekend.
man man, japan ligt al sinds pearl harbor in mijn onderste schuif, maar nu verafschuw ik ze nog meer. kunnen ze es nie allemaal leven gelijk wij ,europeanen.
wij weten tenminste wat vooruitgang en progressie is. maar ja , dit mag hier weer niet gezegd zijn zeker, want dan krijg ik die world peace vriendjes op mijn dak
_DM_ zei:Ooit al in Japan geweest ? Daar staan ze op technologisch vlak jaren voor op ons.
wezzy zei:als ge zoveel verhalen hoort van mense die zijn gered van haaien/verdrinking/uitputting ver in zee en naar land gebracht door dolfijnen dan vraagt ge u toch af wa voor idioot ras de mensheid wel is
ik...jongens kem daar gewoon geen woorden voorad:
Sagax zei:'t is niet omdat hun slagader doorgesneden wordt dat ze meteen dood zijn
het is duidelijk dat die dieren een minutenlange doodstrijd voeren
ja hoor, wij zijn fantastisch, met onze legbatterijen, onze kalveren die wanneer ze geboren worden meteen weggenomen worden van hun moeders en na een week naar het slachthuis gaan omdat ze niet kunnen dienen als melkkoe / als kweekstier / ze niet van het wit-blauw ras zijn en dus geen grote hompen vlees aan hun lijf dragen om volwassen te worden, onze ganzen waarbij we met machines veel te veel vetmakend voedsel door hun strotten rammen waardoor hun levers groter worden en afzien, de wilde (roof)dieren die we zo snel mogelijk hebben uitgeroeid of weggejaagd uit onze contreien, de zeeën die we overbevissen (wisten jullie dat kabeljauw en zalm bedreigde vissoorten zijn?), ... En das dan nog in het territorium van België, Spanje bijvoorbeeld is nog veel erger wat dat betreft, tenzij ge nog nooit gehoord hebt over de mishandeling van de Spaanse windhonden die opgehangen worden omdat ze een wedstrijd verliezen?Leprechaun3 zei:ik heb getekend.
man man, japan ligt al sinds pearl harbor in mijn onderste schuif, maar nu verafschuw ik ze nog meer. kunnen ze es nie allemaal leven gelijk wij ,europeanen.
wij weten tenminste wat vooruitgang en progressie is. maar ja , dit mag hier weer niet gezegd zijn zeker, want dan krijg ik die world peace vriendjes op mijn dak
Ik wou eerst antwoorden op uw hele post, maar ik ga dat toch maar niet doen omdat ik dan veel te veel ga moeten typen (ja ik ben lui). Één ding kan ik u wel zeggen: als ge u gaat inleven in een zogenaamde 'buitenstaander' (wat ge al niet kunt wat ge zijt geen buitenstaander en niemand op onze aarde zal zich ook niet kunnen inbeelden hoe een buitenstaander over ons gaat denken) wees dan tenminste objectief, verzamel uw informatie uit BETROUWBARE bronnen en ziet dat ge uw beweringen kunt bewijzen ook.wezzy zei:zie rondom u kijk wa er in de wereld gebeurd is nie alleen dingen zoals dit
hoe denkt ge da nen buitenstaander het menselijk ras zou beoordelen na lange observatie?
zal 100% zeker geen positief rapport zijn om het licht uit te drukken
zoiets als
"ze doden alles en iedereen...ook zichzelf"
"vernietigen hun omgeving/aarde"
"massas diersoorten door menselijke invloed bedreigd of ver uitgestorven"
etc etc
er zijn natuurlijk altijd zeer goede mensen die niks te maken hebben met zon dingen maar dat zijn percies de "enkele verse appels in een rotte schaal" om het zo uit te drukken
Time^- zei:Als je weet dat erover klagen niks uithaalt, behalve dan hypocriet (niet iedereen hoor, wel veel) medeleven van de massa en ergernis bij de beleidsmensen, waarom dan nog klagen? Bezigheidstherapie?
In België bv staan die dierenmishandelaars op die veemarkten boven de wet, de publieke opinie schreeuwde moord en brand (terecht hoor) toen de rechter die videobeelden van GAIA afwimpelde. Maar zolang die wetgeving niet wijzigt heeft verder klagen 0 komma 0 zin.
