ahhh, meneer is een expert op het gebied van dolfijnenslachten. 'k zou zeggen neem het vliegtuig naar daar en toon hen eens hoe het wel moet.
btw, moest het u nog ni opgevallen zijn, mijn commentaar is vooral op alle zielepoten van "ik word daar ni goe van" en "omg, da's zo erg", en "ze moesten die gasten hun keel overhalen en laten leegbloeden" en zo
al die idioten die over zo'n dingen emotioneel worden, en daarop die mensen zo hard ze kunnen afstraffen, terwijl dat compleet zinloos is... culturen verschillen, en vooral beroepen en zo, die gastjes zouden al even emotioneel worden in onze slachthuizen, maar da zijn ze gewoon dat ze da eten, da's dus normaal.
op zich begrijp ik natuurlijk ook wel dat er een probleem kan zijn, maar ik ben da zwart-wit gekijk en emotioneel gezever zo beu als iets. is blijkbaar perfect normaal da we enkel de kant van het lieve dier da door hoepels kan springen en saltos bekijken, da we direct het ergste veronderstellen van die mensen, da we elk cultureel verschil negeren, en da wij alles beter weten....
als er hier mensen bereid zijn tot een echte discussie hierover, laat me iets weten, maar atm is't hier weer de zoveelste keer da naieve mensen zich laten inpakken door wa zielige beelden, en dan overdreven meningen beginnen vormen zonder da ze ook maar een idee hebben waarover ze bezig zijn.... wa ook de strategie is natuurbewegingen, wrom mensen feiten geven, intelligent benaderen als ge driekwart kunt inpakken door wat erge beelden te tonen, uit de context gerukt, zonder de andere kant van de medaille te tonen, en door een goe pak overdrijven aan uw kant van de situatie.