Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GuntherDW

Legacy Member
Freekje zei:
GuntherDW ,

ik wens u veel succes met u torrents ,

Thopen dat sabam niet aan u deur staat omdat ze via utorrent u ip hebben gevonden :}

ik gebruik geen µtorrent :}
ik zit op linux dus ik gebruik een betere client ;)

edit: trouwens, als SABAM bij RS komt aankloppe en achter alle IP's van die betreffende DL's vrage hebde het ook zitten ze :p

Freekje

Legacy Member
GuntherDW zei:
ik gebruik geen µtorrent :}
ik zit op linux dus ik gebruik een betere client ;)

edit: trouwens, als SABAM bij RS komt aankloppe en achter alle IP's van die betreffende DL's vrage hebde het ook zitten ze :p

gij moet geen utorrent gebruiken , met utorrent zie je alle ip's incl vlagje die op de tracket seeden ;]

GuntherDW

Legacy Member
niet noodzakelijk eh :)

ge moet mij ni zegge hoe zo'n dingen werken ze, kheb er genoeg ervaring mee :p

trouwens, op RS staan uw IP's zwart op wit vo elke file die ge daar request, bij private torrent sites hebde minder rede om u zorgen te make :)
want een .torrent dl'e staat ni gelijk aan de files in die torrent downloaden, want dan moogde elke seeder/leecher afgaan
+ er zijn nog cheat clients etc eh ;)

joriske18

Legacy Member
alle methoden om iets te downloaden hebben zijn voor en nadelen. Als ik kan zou ik ook voor rapidshare kiezen: snel, makkelijk en een uitgebreid aanbod, nadeel is de prijs

zaffah

Legacy Member
joriske18 zei:
alle methoden om iets te downloaden hebben zijn voor en nadelen. Als ik kan zou ik ook voor rapidshare kiezen: snel, makkelijk en een uitgebreid aanbod, nadeel is de prijs

Prijs ... het kost minder dan een pakje sigaretten voor een maand. Voor zo'n snelle verbindingen en zo'n gemak is dat geen geld.

Private torrents zijn gratis en snel, maar je moet wel veel seeden. Wat niet evident is in belgie.

GuntherDW

Legacy Member
als bij de prijs het schoentje wringt,
als ge dommel neemt hebde een gratis giganews usenet account tot uw breedband limiet op is :) (200 dagen retentie :woohoo: )
zaligste service van dommel :)

zaffah zei:
Private torrents zijn gratis en snel, maar je moet wel veel seeden. Wat niet evident is in belgie.

Bij dommel geniet ge van unlimited upload :woohoo: :)

-etienne-

Legacy Member
totaal niet thuis in de wereld van torrents, maar hoe vind je die private torrents dan?

de weinige keren dat ik torrents gebruik haal ik max 22 kb/sec.

joriske18

Legacy Member
-etienne- zei:
totaal niet thuis in de wereld van torrents, maar hoe vind je die private torrents dan?

de weinige keren dat ik torrents gebruik haal ik max 22 kb/sec.

Dat vraag ik mij ook af

iterums

Legacy Member
Uitgenodig worden op een forum, met diens verstande dat je je ratio op een bepaalde waarde moet behouden.

bram4815162342

Legacy Member
hoe kunnen ze bewijzen wa da ge gedownload hebt me rapidshare, ge kunt daar toch ook bvb schoolwerken enzo opzetten :P
of kunnen ze precies achterhalen wat?

joriske18

Legacy Member
bram4815162342 zei:
hoe kunnen ze bewijzen wa da ge gedownload hebt me rapidshare, ge kunt daar toch ook bvb schoolwerken enzo opzetten :P
of kunnen ze precies achterhalen wat?

wees gerust, zolang je je niet bezighoudt met de verdeling van illegale downloads heb je niks te vrezen van sabam of iets dergelijks

GuntherDW

Legacy Member
wees maar zeker da ze ook achter de downloaders gaan ze
natuurlijk niet naar het klein geschut, ma na de mensen die ganse dagen/weken/maanden aan een stuk door downloaden van RS of eenders welke service

dus non-stop, aan hoge snelheiden en letterlijk TB'jes aan data verzetten per 2-3 maand ofzo :p

dus ik denk ni da iemand van hier zich zorgen hoeft te maken

SimonL

Legacy Member
GuntherDW zei:
wees maar zeker da ze ook achter de downloaders gaan ze
natuurlijk niet naar het klein geschut, ma na de mensen die ganse dagen/weken/maanden aan een stuk door downloaden van RS of eenders welke service

dus non-stop, aan hoge snelheiden en letterlijk TB'jes aan data verzetten per 2-3 maand ofzo :p

dus ik denk ni da iemand van hier zich zorgen hoeft te maken

Even uit interesse: wat is er precies gebeurd op 23 october?

Freekje

Legacy Member
GuntherDW zei:
trouwens, op RS staan uw IP's zwart op wit vo elke file die ge daar request, bij private torrent sites hebde minder rede om u zorgen te make :)

Als ik me niet vergis is het sharen van files illegaal en het downloaden legaal.

dus downloaden met rs is totaal legit terwijl het sharen op private trackers dan weer volkomen illegaal is. Tuurlijk kan je weer afkomen dat er trukjes zijn om het seeden op trackets te omzeilen maar als het een deftige tracker is word je er binne de week uigefilterd ;]

Als de politie mij ip wilt moeten ze dat bij rapidshare gaan halen.
Als de politie u ip wilt moeten ze utorrent opstarten en op de zelfde tracker zitten waar jij zit.

Tuurlijk heb jij met je unlimited upload maar ~150gb upload als je 24/7 upload minder kans om gepakt te worden dan ik met men 25gig/5dagen.

iterums

Legacy Member
Freekje zei:
Als ik me niet vergis is het sharen van files illegaal en het downloaden legaal.

dus downloaden met rs is totaal legit terwijl het sharen op private trackers dan weer volkomen illegaal is. Tuurlijk kan je weer afkomen dat er trukjes zijn om het seeden op trackets te omzeilen maar als het een deftige tracker is word je er binne de week uigefilterd ;]

Als de politie mij ip wilt moeten ze dat bij rapidshare gaan halen.
Als de politie u ip wilt moeten ze utorrent opstarten en op de zelfde tracker zitten waar jij zit.

Tuurlijk heb jij met je unlimited upload maar ~150gb upload als je 24/7 upload minder kans om gepakt te worden dan ik met men 25gig/5dagen.
Je vergist je. En overigens: de politie die mjutorrent daarvoor gaat opstarten? Als ze torrents zouden checken zal het niet met mjutorrent zijn hoor. :rofl:

BrollyTL

Legacy Member
de eerste persoon die door torrents te gebruiken in den bak vliegt moet nog geboren worden

GuntherDW

Legacy Member
ge zou nog verschiete hoe diensten zoals rs doen als ze onder druk staan

bij private trackers kome flikke er trouwens ni zomaar in, dit zijn geen sites waar iedereen op kan eh, al is het interpol :p

ma bij torrent sites gaan ze vooral achter de admins aan, en de grootste verbruikers, en degene die "kritieke" dingen leakten

trouwens, ge vergist u, ge zit op een wet in NL bezig
in BE is het downloaden ook illegaal :p

Freekje zei:
http://www.minatica.be/showthread.php?t=49372

onmogelijk dat ze dit mij lappen , als ze willen lappen ze u dat morge :}

zoals ik al zei, ze hoeven maar es te dreigen naar RS en ze geven alle info vrij, ni zoals een tracker die vecht vo z'n leven en desnoods van land gewoon kan verhuizen :}

beste voorbeeld: TPB, hoeveel takedown notices da die al ni hebbe gehad en raids, da kunde niet meer op een vinger tellen, ma toch leven ze nog ;)

RaGeR

Legacy Member
Hangt het er ook niet vanaf waar RS zen servers gehost heeft? Aangezien die internationale wetgiving daarrond helemaal nog niet op punt staat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan