Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bloob

Legacy Member
Het is veel makkelijker om een paypall accountje te starten, iemand hier op het forum zoeken met paypall, het geld overschrijven naar zijn rekening en hem dat op jou paypall rekening laten storten.

is echt de eenvoudigste manier voor rapidshare accje te kopen.

Stancke

Legacy Member
Ik veronderstel dat je daar alles juist moet invullen.

Dan krijg je mail met de gegevens om een betaling te doen online en dan krijg je je account gegevens?

Japser

Legacy Member
als ge een rapidshare accountje wil kijkt dan is in mijn sig :)

crazyman2

Legacy Member
Wire transfer = overschrijving
Duurt een week tot 2 weken en dan hebt ge uw account :)

zjatkop

Legacy Member
als ge pcbanking hebt is betalen via paypall nie sneller of makkelijker imo

't duurde bij mij trouwens maar een paar dagen voorda'k mn accountgegevens kreeg na m'n betaling

RaGeR

Legacy Member
pentiumz zei:
als ge een rapidshare accountje wil kijkt dan is in mijn sig :)

werkt dat? Als ge nu 5 fake emailaliassen maakt en u iedere keer opnieuw registreert via zo ne link. Werkt dat?

Japser

Legacy Member
RaGeR zei:
werkt dat? Als ge nu 5 fake emailaliassen maakt en u iedere keer opnieuw registreert via zo ne link. Werkt dat?

nee
want elk van u 5 refers moeten ook 5 refers hebben voor da het systeem werkt :)

Ik heb nu 8 mensen die door mij gereffered zijn
maar nog geen ene die er 5 heeft

RaGeR

Legacy Member
dus als'k 25 accounts aanmaak, dan heb'k in principe een gratis maandje?

zjatkop

Legacy Member
koopt dan met nog 2 andere ofzo een account voor een half jaar, 10€/persoon voor een half jaar is zeker de moeite voor wa ge krijgt imo :p

Bloob

Legacy Member
zjatkop zei:
als ge pcbanking hebt is betalen via paypall nie sneller of makkelijker imo

't duurde bij mij trouwens maar een paar dagen voorda'k mn accountgegevens kreeg na m'n betaling

en waarom niet?
ik heb geen visa, alleen pc banking & een paypall accountje.

vorige week om 2u 's nachts post ik hier thread voor geld op men paypall, ik stort op zijn bankreking, show bewijsje, binnen 10min had ik geld op men rek.

ik koop met paypall account, en hopla ik heb hem meteen. om half 3 konnek beginne premium te downe :)

dus...

d2itemnet

Legacy Member
Ooit es me 5 vrienden 2 jaar geleden bijna account gekocht, sindsdien gewoon met punten verder gedaan. 2 jaar rapidshare voor elk nog geen 2 euro..

Hello, ********** Your Premium-Account is valid until Wed, 7. May 2008. If you want to extend your premium-account, just click on "Extend Account" below. You have collected 73779 Premium-Points so far.

Japser

Legacy Member
d2itemnet zei:
Ooit es me 5 vrienden 2 jaar geleden bijna account gekocht, sindsdien gewoon met punten verder gedaan. 2 jaar rapidshare voor elk nog geen 2 euro..

Hello, ********** Your Premium-Account is valid until Wed, 7. May 2008. If you want to extend your premium-account, just click on "Extend Account" below. You have collected 73779 Premium-Points so far.

dan moede veel uploaden

Zo wil ik het ook doen
door gewoon me mijn punten het te halen :)

zjatkop

Legacy Member
Brambo^ zei:
en waarom niet?
ik heb geen visa, alleen pc banking & een paypall accountje.

vorige week om 2u 's nachts post ik hier thread voor geld op men paypall, ik stort op zijn bankreking, show bewijsje, binnen 10min had ik geld op men rek.

ik koop met paypall account, en hopla ik heb hem meteen. om half 3 konnek beginne premium te downe :)

dus...

I stand corrected, op die manier is het idd wel sneller

d2itemnet

Legacy Member
pentiumz zei:
dan moede veel uploaden

Zo wil ik het ook doen
door gewoon me mijn punten het te halen :)

tip: Met Belgische providers lukt dit niet.. zoek goeie buitenlandse vrienden :D
+ jij bent niet verantwoordelijk wat zij uploaden

Japser

Legacy Member
d2itemnet zei:
tip: Met Belgische providers lukt dit niet.. zoek goeie buitenlandse vrienden :D
+ jij bent niet verantwoordelijk wat zij uploaden

tip
met dommel en oneindig upload lukt dit wel :)

NightRaver

Legacy Member
Ik betaal gewoon elke 3 maand 17 euro met paypall, is het zeker waard!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan