Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sephiroth

Legacy Member
pentiumz zei:
nee
want elk van u 5 refers moeten ook 5 refers hebben voor da het systeem werkt :)

Ik heb nu 8 mensen die door mij gereffered zijn
maar nog geen ene die er 5 heeft

en gewoon iedere keer uw ip veranderen, zou dat lukken?

MRzone

Legacy Member
zjatkop zei:
koopt dan met nog 2 andere ofzo een account voor een half jaar, 10€/persoon voor een half jaar is zeker de moeite voor wa ge krijgt imo :p
gaat dit ? je kan dan waarschijnlijk niet tegerlijkertijd downloaden, met 2 verschillende ip adressen ?

Oldskooler

Legacy Member
Neemt zo'n accountje, dat zijn de kosten niet :p,

Je kan zoveel downloaden dat de kosten al helemaal niets meer voorstellen :p.
16 euro of zo voor 3 maand, heb ik er voor over.

Anders, kan je ook bellen met je gsm, dan is het wel 4 euro voor 24uur.

Lamsednav

Legacy Member
MRzone zei:
gaat dit ? je kan dan waarschijnlijk niet tegerlijkertijd downloaden, met 2 verschillende ip adressen ?

Toch wel, hier gebruiken we zelf een accountje voor 3 man :)

Bart Religion

Legacy Member
Tiens, dacht dat dit niet ging (bangevaar). Wel handig om te weten.

arnevdb0

Legacy Member
Oldskooler zei:
Anders, kan je ook bellen met je gsm, dan is het wel 4 euro voor 24uur.


Ja da dacht ik dus ook . ik had zo'n leuk pay&go kaartje da bij de P-magazine zat , khadder eigelijk 2 , nog toe , dus er kon niet me gebelt zijn. (elks twv "5 euries" !)

Ik dacht , ik houd die voor rapidshare.

dus ik probeer , ik bel en na nen tijd , toen er nog 30 seconde gebelt moest worden legt mijne gsm of die lijn ineens af... transactie niet geldig . Saldo 0 euro.

Ik dacht geen probleem , ik pak het volgende kaartje , hoplaaa weeral vanda :p

tot zover het bellen naar rapidshare xD

Oldskooler

Legacy Member
arnevdb0 zei:
Ja da dacht ik dus ook . ik had zo'n leuk pay&go kaartje da bij de P-magazine zat , khadder eigelijk 2 , nog toe , dus er kon niet me gebelt zijn. (elks twv "5 euries" !)

Ik dacht , ik houd die voor rapidshare.

dus ik probeer , ik bel en na nen tijd , toen er nog 30 seconde gebelt moest worden legt mijne gsm of die lijn ineens af... transactie niet geldig . Saldo 0 euro.

Ik dacht geen probleem , ik pak het volgende kaartje , hoplaaa weeral vanda :p

tot zover het bellen naar rapidshare xD


Dat kan aan uw gsm liggen, was bij mij ook zo, af en toe ergens op drukken om hem actief te houden :p.

Japser

Legacy Member
das even harde brol als die belspelletjes :)
Ik heb al 16 referred people
ma nog geen ene me 5 gereffeerd

Skoran

Legacy Member
SimonL zei:
Ik vraag mij af hoe het belsysteem werkt. :p

Heel simpel: Ge kiest het op de site van rapidshare, ge duwt op de belgische vlag, ge belt dat telefoonnummer, ge wacht 5 minuten en ge hebt 48 uur rapidshare account.
Niet doen als uw pa zn telefoonrekening echt nakijkt, die van mij had het doorgekregen en heb het moeten terugbetalen :p

SimonL

Legacy Member
Skoran zei:
Heel simpel: Ge kiest het op de site van rapidshare, ge duwt op de belgische vlag, ge belt dat telefoonnummer, ge wacht 5 minuten en ge hebt 48 uur rapidshare account.
Niet doen als uw pa zn telefoonrekening echt nakijkt, die van mij had het doorgekregen en heb het moeten terugbetalen :p
Ja, maar hoe zit het in elkaar? Hoe weten ze dat het telefoontje van jou komt? :p Kunnen ze dat allemaal achterhalen via het IP-adres of zo?

arnevdb0

Legacy Member
SimonL zei:
Ja, maar hoe zit het in elkaar? Hoe weten ze dat het telefoontje van jou komt? :p Kunnen ze dat allemaal achterhalen via het IP-adres of zo?

nej nej nej

Ge klikt op die belgische vlag , er word een specefiek telefoon nummer gegenereerd op u scherm. Ge belt dernaar , en vanaf da belt begint er nen teller te lope op u pc scherm. ge wacht 4 minute ofzo (tot da vanzelf aflegt). en er word automatisch een account voor u gemaakt die ge na u "gesprek" krijgt.

SimonL

Legacy Member
arnevdb0 zei:
nej nej nej

Ge klikt op die belgische vlag , er word een specefiek telefoon nummer gegenereerd op u scherm. Ge belt dernaar , en vanaf da belt begint er nen teller te lope op u pc scherm. ge wacht 4 minute ofzo (tot da vanzelf aflegt). en er word automatisch een account voor u gemaakt die ge na u "gesprek" krijgt.

Aaah, nooit bij stilgestaan dat dat een 'specifiek' telefoonnummer was. :unsure:
Merci. :p

maxdevis

Legacy Member
ik heb nu een premium account die bijna afloopt
Als ik eind december opnieuw een account aanmaak, kan dat dan nog met de account die ik nu heb.
dus dat mijn punten blijven?

Zupperman

Legacy Member
Ik geloof dat ge maar 1 maand hebt nadat uw account vervallen is om ze te verlengen (extend account) daarna wordt ze gedelete en moet ge een nieuwe make en zijde dus uw punte kwijt.

whacker

Legacy Member
Ik snap niet dat gijle dat allemaal MOET hebben. Er zijn toch genoeg van die services die geen betalende account vereisen?

?therapy?

Legacy Member
Tuurlijk. Aan supertrage snelheden en dan moeten ze hun "gerief" nog op die services zetten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan