Archief - Rapidshare

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

d2itemnet

Legacy Member
TrickY. zei:
Ik heb het over bestanden remoten naar u RS account om zo uw punten te halen.

En er is wel een trick om rapidshare.com files te remote-uploaden mr die mag ik hier wss niet zeggen

Gameboer

Legacy Member
Ik deel hier ook ne rapidshare account met 2 maten, we waren begonnen met een half jaarje, en nu account verlengd met 1 jaar, tis zeker en vast de moeite waard ze! tkost u dan misschien 18 euro/jaar ongeveer, en believe me, op rapidshare vind ge werkelijk ALLES :P maar daarover zwijgen we hier he, en tga stukken sneller dan die torrents, ik download hier aan 2mb/sec op rapidshare. gewoon een paar vrienden zoeken dus, dan is het cheap

Vordesh

Legacy Member
whacker zei:
Ik snap niet dat gijle dat allemaal MOET hebben. Er zijn toch genoeg van die services die geen betalende account vereisen?

Om dan aan 20kb/s te moeten downloaden of om per file een uur te moeten wachten, om nog ma van die 'irritante codes die ge moet ingeven en dan nen minuut wachten' te zwijgen..

Juve9le

Legacy Member
Vordesh zei:
Om dan aan 20kb/s te moeten downloaden of om per file een uur te moeten wachten, om nog ma van die 'irritante codes die ge moet ingeven en dan nen minuut wachten' te zwijgen..

:rofl: :rofl: :rofl: :bow:

bram4815162342

Legacy Member
kwist nie da ge met meerdere tegelijk kon downloaden met zelfde account, kga me dan seffes rap zo'n jaar-account aanschaffen! Thx voor de tips hier.

GuntherDW

Legacy Member
ik verkies nog altijd ed2k & torrents bove die RS boegt ze :)
trouwens, als mensen die files niet meer uploade na rapidshare zijde ook gep.. eh :p

en het gaat zelfs een pak sneller als RS aankan ze :]

Lamsednav

Legacy Member
GuntherDW zei:
ik verkies nog altijd ed2k & torrents bove die RS boegt ze :)
trouwens, als mensen die files niet meer uploade na rapidshare zijde ook gep.. eh :p

en het gaat zelfs een pak sneller als RS aankan ze :]

Hoe snel gaat het dan als ik mag vragen, via torrents.

*Bios*

Legacy Member
GuntherDW zei:
ik verkies nog altijd ed2k & torrents bove die RS boegt ze :)
trouwens, als mensen die files niet meer uploade na rapidshare zijde ook gep.. eh :p

en het gaat zelfs een pak sneller als RS aankan ze :]

lol dikke bullshit, met RS heb ik een film op +-5min, dat doen torrents niet...
+ Op RS staat veel meer dan op torrents.

kRa

Legacy Member
ik verkies toch ook wel RS boven torrents.

Met rapidshare haal ik altijd 2mb/s , met private torrents haal ik dit ook wel alleen via private torrents vinde ni alles.

Bubba

Legacy Member
GuntherDW zei:
ik verkies nog altijd ed2k & torrents bove die RS boegt ze :)
trouwens, als mensen die files niet meer uploade na rapidshare zijde ook gep.. eh :p

en het gaat zelfs een pak sneller als RS aankan ze :]

Ik moet den eerste torrent nog tegenkomen die mijn snelheid op RS (1,3MB/s) verslaat ze.

Pilatus

Legacy Member
torrents haal je soms ook hoge snelheden, hangt gwn van seeders af
heb zo ook al +- 2 mb/s gehad

GuntherDW

Legacy Member
1 zin :
join een private tracker
en nee ik stuur geen invites rond
m'n volledige connectie werd altijd benut, wa niet kon gezegd worden bij RS :p
een film op 5 mins, een low quality film mss :]
(ik noem een 700MB versie van een film van ~1:30u low quality)
ma dit is weer de illegale toer aan't opgaan, ik had het eerst op anime :sop:

GuntherDW

Legacy Member
*Bios* zei:
lol dikke bullshit, met RS heb ik een film op +-5min, dat doen torrents niet...
+ Op RS staat veel meer dan op torrents.

n/o ma dit haalde letterlijk m'n glimlach van vandaag :rofl:
droom maar voort jongen, droom maar rustig voort...

GuntherDW

Legacy Member
mja ik ga hier niet meer verder op ingaan, voor dit teveel de illegale toer opgaat

ma denk es na, als een protocol meer dan 30% van het internet traffiek vertegenwoordigd, da zegt toch iets, nee? :p
+ waarom halen ze torrent trackers (al dan niet private) neer?
trouwens als ge denkt da op torrents al veel staat op ed2k staat nog es een pak meer :p
(ed2k is eig het handigste vo m'n anime omda er zelfs groepe zijn die het direct op ed2k releasen)
mja dan hebde ook nog usenet eh :ironic:

Freekje

Legacy Member
GuntherDW ,

ik wens u veel succes met u torrents ,

Thopen dat sabam niet aan u deur staat omdat ze via utorrent u ip hebben gevonden :}

Stancke

Legacy Member
Freekje zei:
GuntherDW ,

ik wens u veel succes met u torrents ,

Thopen dat sabam niet aan u deur staat omdat ze via utorrent u ip hebben gevonden :}

Sabam, daar moet je dezerdagen mee lachen niet mee dreigen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan