^^pathfinder^^
Legacy Member
ja, die herinner ik me ookAtrox zei:Kweet da hier ooit es ne hoop Chinooks overvlogen, dat was pas machtig!

Ik denk zelfs dat ze meermaals overvlogen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, die herinner ik me ookAtrox zei:Kweet da hier ooit es ne hoop Chinooks overvlogen, dat was pas machtig!

Al die vliegers overvliege, onder anderean 30 F16's bij mekaar die overvliegen
Da was natuurlijk gepland...
Hier ook es ene ne roll zien doen bove 't school en nen apache zien overvliegen.
F15's, Hunters, vanalles
Aan 't strand in Wales was er ene da zeker 5 loopings na mekaar dee jom
Dnno juist wa het was, was nogal bewolktoOze zei:AFAIK landen is niet zo een groot probleem, maar een standaard c130 kan niet zomaar opstijgen vanaf een carrierdeck... er zijn wel degelijk boosterrockets nodig bij het opstijgen, bij de early versions toch (pre-1970). pas gezien op NGCMarine versies van de C130 kunnen het wel zonder aid, maar die zijn dus wel degelijk aangepast.
Skoran zei:Het zal waarsch wel een vrachtvliegtuig zijn geweest dat ne bocht maakte voor naar Luik te gaan, maar voorwat dien da zwaailicht dan.
En tis ook eerste keer dat ik een vliegtuig zo laag zie overvliegen hier

^^pathfinder^^ zei:ja, die herinner ik me ook
Ik denk zelfs dat ze meermaals overvlogen
Atrox zei:Iemand zei me dat dat de Amerikanen waren die hun troepen mobiliseerden voor Irak ... Geen idee oft waar is.
Kdacht da het Belgisch leger geen Chinooks had.
Wa_denkte zei:Naast een vliegveld wonen is leuk, hier in Schaffen komt er redelijk vaak nog tof militair luchtgeweld voorbij. De Lockheed Hercules C130 heb ik hier al vaak gezien. En bij de Oldtimer Fly-in vliegen er een heleboel tufferkes over onze tuin.![]()


Wa_denkte zei:Schaffen bij Diest, inderdaad. Is er een andere Schaffen?
Laatst nog een paar foto's getrokken van dat monument dat daar staat ten gedachtenis van het ongeval te Detmold:
http://home.scarlet.be/~swinneke/diest/001.jpg
http://home.scarlet.be/~swinneke/diest/002.jpg
Maar dat is wel way off-topic![]()
Daar kom ik dus door met de bus!

Atrox zei:Iemand zei me dat dat de Amerikanen waren die hun troepen mobiliseerden voor Irak ... Geen idee oft waar is.
Kdacht da het Belgisch leger geen Chinooks had.

Mako zei:toen met de oorlog in afghanistan hebbek hier boven brasschaat (noord-antwerpen, vlak aan de haven) enorm veel chinooks/apaches/... (gevechtshelikopters iig) zien overvliegen, op weg naar de haven om naar ginder geshipped te worden. Alle, kveronderstel dat die naar afghanistan gingen he, kan niets anders bedenken waarom die hier anders ineens allemaal zouden zijn![]()
Mako zei:toen met de oorlog in afghanistan hebbek hier boven brasschaat (noord-antwerpen, vlak aan de haven) enorm veel chinooks/apaches/... (gevechtshelikopters iig) zien overvliegen, op weg naar de haven om naar ginder geshipped te worden. Alle, kveronderstel dat die naar afghanistan gingen he, kan niets anders bedenken waarom die hier anders ineens allemaal zouden zijn![]()