Atrox
Legacy Member
GaMe® zei:Da zie ik hier dikwijls.. Ieder vliegtuig dat op Luik landt, vliegt hier eerst laag over.
In Luik landen vooral vrachtvliegtuigen. Die maken idd een zeer zwaar geluid. Sommige vliegtuigen hebben ook zo een wit zwaailicht onderaan..
Ik denk dus dat je gewoon een groot vrachtvliegtuig hebt gezien![]()
Kweet da hier ooit es ne hoop Chinooks overvlogen, dat was pas machtig!
).
Marine versies van de C130 kunnen het wel zonder aid, maar die zijn dus wel degelijk aangepast.