Skoran
Legacy Member
Aloha
Ik kwam daarstraks rond half 1 thuis en hoorde een vreemd geluid.
Ik keek omhoog en zag een groot vliegtuig voor de maan vliegen, van vleugel tot vleugel was het even groot als 2 manen. Het was dus een groot vliegtuig dat zeer laag vloog.
Dat is niet het meest rare, toen het van mij wegvloog zag ik dat er op het dak een soort zwaailicht stond, niet gekleurd, gewoon lichtkleur dus
. Het flikkerde niet maar draaide echt rond (door de dunne bewolking zag ik een lichtbundel constant rondjes draaien)
Iemand enig idee wat voor vliegtuig dit was? Want nu vraag ik mij dat toch echt af.
En kom niet af met ufo meldingen want het had een standaardvorm en had ook de standaardlampen zoals bij een vliegtuig
Ik kwam daarstraks rond half 1 thuis en hoorde een vreemd geluid.
Ik keek omhoog en zag een groot vliegtuig voor de maan vliegen, van vleugel tot vleugel was het even groot als 2 manen. Het was dus een groot vliegtuig dat zeer laag vloog.
Dat is niet het meest rare, toen het van mij wegvloog zag ik dat er op het dak een soort zwaailicht stond, niet gekleurd, gewoon lichtkleur dus
. Het flikkerde niet maar draaide echt rond (door de dunne bewolking zag ik een lichtbundel constant rondjes draaien)Iemand enig idee wat voor vliegtuig dit was? Want nu vraag ik mij dat toch echt af.
En kom niet af met ufo meldingen want het had een standaardvorm en had ook de standaardlampen zoals bij een vliegtuig




