TheCryptkeeper
Legacy Member
Camel spider in actie.
http://www.youtube.com/watch?v=h8DXzjvnzPk
http://www.youtube.com/watch?v=h8DXzjvnzPk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hiapoe zei:Ik denk da 300km/u wa veel is , maar da is idd een rappe spin
De terminal velocity van een mens in vrije val in de lucht is ongeveer 200 km/u. Dus tenzij ge een extra energiebron hebt (zoals een motor of zo) kunt ge niet rapper vallen dan 200 km/u (met behulp van enkel de gravitatiekracht)
Sneller gaat, maar dan moet je hoog genoeg gaan waar lucht ijler is, minder luchtweerstand blablabla,...

valt dan nog meeThe male Sydney Funnel-web Spider is more dangerous than the female. This is because the toxic venom component that attacks the human and primate nervous system so severely is only present in male spiders. Initial symptoms after a bite include local pain, mouth numbness, vomiting, abdominal pain, sweating and salivation. Antivenom is available and no deaths have occurred since its introduction.
maar toch Australië gotta love it
straf dat ik er zo een tegenkom in de garage net na ik deze thread leesGod_Of_Death zei:![]()
Heb hier in de achtertuin deze spin gevonden een week of 2 geleden, 'k had ze nog nooit gezien, dus er een foto van getrokken.
Nu vroeg ik mij af of iemand een idee heeft welke het is, zoeken via google is niet alles, want hoe moet je het uiterlijk van een spin beginnen te beschrijven.
Vandaar, mss herkent iemand hier het beestje.
australie is het enige land met buideldieren (kangoeroe enzo), in alle andere continenten zijn die uitgestorven/nooit geevolueerd wegens teveel vijandenThales zei:alle gevaarlijke diersoorten zitten daar thope
menshaaien, spinnen, scorpioenen, insecten,...
australie heeft zowat allerlei natuurlandschappend aar dachtek, woestijn, jungle, dan gewoon steden en ook een hele waterfauna

Catscratch zei:Derstraks gevonden en gefotografeerd .... 't spinnentje was amper 5mm groot maar 'k zou wel graag weten wat voor iets het is
http://users.skynet.be/catscratch/_DSC2201.jpg
Hiapoe zei:Schone foto alleszins! zelf getrokken?
Als ik zo schone foto's zie krijg ik ook zin om een digitale camera te kopen en mij wa te amuseren... maar ik heb geen grafisch artistiek talent :'(

Gromme zei:
Gromme zei: