Archief - [Q] Welke spin is dit?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[MSZS]KeViN

Legacy Member
Fuck man lelijke beesten jong, kheb gisteren ook eene gezien kwas toch efkes verschoten ze :p

aXl_

Legacy Member
roltrap zei:
nu we toch bezig zijn over spinnen:
iemand enig idee welke spin dit is?

Wees gerust, die heb ik niet in België gefotografeerd maar op ons terras in Suriname, Zuid Amerika. We vroegen ons af of ze gevaarlijk was. Gelukkig viel ze niet aan ofzo, ze is na een tijdje verhuist naar een grasperkje vlakbij.
ze was minstens zo groot als de uitgestrekte hand van een volwassen man.

vind ik toch echt een lelijk beest ze :x

Thales

Legacy Member
aangezien ze van zuid-amerika is, denk ik toch dat ze al de gevaarlijke toer opgaat. En damm
grooot !
alhoewel grootte niet gelijk staat aan gevaarlijkheid. Denk maar aan black widow.. zeer klein en moordend !
but da-amm... moest ik daar gezeten hebben, ik zou niet echt dichtbij gekomen zijn. Ik ben niet echt moordend bang voor spinnen. Maar sommige spinnen hebben een serieuze snelheid en kunnen in 1 2 3 op je been zitten.
Zo was er vroeger eens op national geografic een programma met ene cody ofzo. Ne gast dat altijd slangen en krokodillen ging gaan vangen ( werd eens bijna gewurgd door een python van 10 m ! je zag dat dan op tv :p )
Nu , die ging eens gevaarlijke spinnen bezoeken in zon centrum.
die verzorger haalde een van de gevaarlijkste spinnen ter wereld uit ( it was yukie) en nja, die ontsnapte natuurlijk. nu die liep weg met een gigantische snelheid en die cody zette zo zen voet om hem tegentehouden. welja, die spin wipte over zen voet en zat al halverwege zen piemel ^^

Hiapoe

Legacy Member
Thales zei:
nu die liep weg met een gigantische snelheid en die cody zette zo zen voet om hem tegentehouden. welja, die spin wipte over zen voet en zat al halverwege zen piemel ^^

2 cm ver dus?

Hollow

Legacy Member
Pff die laatste links naar die spinnen heb ik zelfs niet durven openen :s
Dankzij deze thread kijk ik altijd onder de wc pot en mijn bureau, voor ik mij neerzet :D

Thales

Legacy Member
Hiapoe zei:
2 cm ver dus?

neej neej
die spin had een immense snelheid en zat echt al direct daar.
en van die python was idd wel weird shit. die zat hem dus echt rond zen kop te wurgen. En die cody maar proberen dat van zen kop weg te duwen. DIe stond al helemaal rood... en die camera maar blijven filmen en filmen ^^

Hollow

Legacy Member
Was de snelste spin ter wereld niet de huisspin?
Correct me if I'm wrong...

Atrox

Legacy Member
Thales zei:
neej neej
die spin had een immense snelheid en zat echt al direct daar.
en van die python was idd wel weird shit. die zat hem dus echt rond zen kop te wurgen. En die cody maar proberen dat van zen kop weg te duwen. DIe stond al helemaal rood... en die camera maar blijven filmen en filmen ^^

Idd :')
Ware ze trouwens nie met 2?
Kdacht da er nog zo'n negerke bij was :p

Tyfius

Legacy Member
't Is trouwens niet Cody maar dr. Brady Barr als ik me niet vergis :)

DJ_CUBEE1

Legacy Member
het wereldrecord van de snelste spin staat op 1.17 mph

dat is omgerekend iets van een 2,9 meters per seconde :confused: kan dit?

edit: komma vergeten :p

Anvilke

Legacy Member
cut it out ffs :X

krijg ier al de kriebels aan m'n benen eeeeeee :(

Mr.Anderson

Legacy Member
Kutbeesten zijn et :p
Die foto van die tijgerspin, is da ingezoomd? Of is da werkelijk echt zo groot.
Kheb vanmorgen nog een spin doodgetrapt, ze had een web aan mijne fiets gemaakt...




... en ge moet juist een web aan mijne fiets maken.

Kill0rBee

Legacy Member
Het leuke aan die spinnen is da ze overal inkruipen, dus ook mijn botten bij ons in de garage...zo ooit mijn voet is in gestoken en kvoelde da zo vollebak vriemelen aan mijn tenen...sindsdien géén bot maar aangedaan :p

roltrap

Legacy Member
De snelste spin ter wereld is er een die zich oprold en van zandheuvels in de woestijn rolt. Die zou snelheden halen tot 300km/h volgens mijne pa.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan