NoblesseOblige
Legacy Member
Heb hier in de achtertuin deze spin gevonden een week of 2 geleden, 'k had ze nog nooit gezien, dus er een foto van getrokken.
Nu vroeg ik mij af of iemand een idee heeft welke het is, zoeken via google is niet alles, want hoe moet je het uiterlijk van een spin beginnen te beschrijven
.Vandaar, mss herkent iemand hier het beestje.
je kan ze herkennen aan het wielweb trouwens, die heeft een typische witte zigzagband van witte zijde
