Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als 17-jarige is hij nog in zijn puberteit. In zijn geval is de oorzaak van de overgevoeligheid hormonaal.Huasheng zei:Wat maakt dat nu uit dat hij 17 is?! Hij kon evengoed niet zijn leeftijd bekend hebben gemaakt in z'n profiel.
En wat is de oorzaak bij volwassenen?Parnakra zei:Als 17-jarige is hij nog in zijn puberteit. In zijn geval is de oorzaak van de overgevoeligheid hormonaal.
Nog iets?
Kepa zei:ik denk dat overgevoeligheid normaler is dan ongevoeligheid... al is de laatste precies stoerder
1. Niet alle volwassenen zijn overgevoelig.Huasheng zei:En wat is de oorzaak bij volwassenen?
tgc_9012 zei:Ik heb vaak dat ik bij een bepaald liedje altijd op hetzelfde moment kippevel krijg (vb: laatste schreeuw opt einde van Tool - Vicarious)![]()

Kheb da nummer nu wel al meer dan 70 keer beluisterd en kheb eht nog ^^DekadeZ zei:Dat heeft iedereen wel he![]()
Strawberry zei:nja de emoties zijn universeel
in manga wordt da trouwens versterkt door die grote ogen enz
de visuele impact is anders