Archief - Oversensitive op 1 bepaald moment

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drolsmurf

Legacy Member
LotR heeft ook het "krop-in-de-keel-effect" op mij hoor (en ik denk op veel mensen), vooral omdat het zo'n zalige film is. Het laaste halfuur heb ik iedere keer weer kiekevel ^^

sneax

Legacy Member
ik kreeg tranen in de ogen als ik keek naar het sportjaarverslag ofzoiets op sportza een uurke geleden

ik ken ni veel van sport en de meeste dingen die ze daar zeiden was voor mij de eerste keer dat ik er van hoorde hehe en azo als gevaert ek goud heeft dan is da zo 'pwn' en das zo ontroerend kweenie ja ik kan mij daar goed in inleven

ook de beelden opt einde van bettini grepen mij, moest ik mij wa meer inleven ik zou zeker tranen kunnen produceren

raar maar waar ... soms heb ik da soms ni

en moest het er van komen ik zou mij daar ni voor schamen, allé das toch onnozel

Messias.

Legacy Member
LotR, het enige wat dat bij mij opwekt, is een kokhalsreflex.

jorrelemargi

Legacy Member
*DeFees* zei:

yup, puberteit

hoewel , vroeger kon ik zien naar eender welke horrorfilm (17jaar...) maar nu ni meer zonder soms echt te walgen... of vb "irreversible" die verkrachtingsscene, der kon ik ni naar kijken...

Shyheim

Legacy Member
khad da gistere nog bij "the first knight"

toen ze ineens King Arthur's lijf doorboorden met pijlen, gevolgd door zo'n supergeladen gevecht, met heroïsche bombastische muziek


:D:D:D

hipStar

Legacy Member
Ik pink altijd een traantje weg als er mannen wenen op den tv. Echt waar bijvoorbeeld andré agassi die gestopt was met tenissen, Roger Federer na zijn overwinnen tegen nadal, zukke dingen

Howitzer

Legacy Member
Metalmuziek kan dit effect hebben op mij...
Soms krijg ik zo'n rillingen over mijn ruggengraat en dan kan ik echt zo super happy worden oftwel down.. (hangt af van onderliggende stemming denk ik)
De lange half-hoge vocals van System of a Down of de vocals van Leaves' Eyes hebben vooral dit effect op mij..

Avondland

Legacy Member
Kippenvel krijg ik meestal wel, maar wenen toch niet. Dit vooral bij muziek en films. Maar meestal doen ze het er natuurlijk ook voor ...

rechtervoet

Legacy Member
De film '' Crash " heeft mij mentaal kapot gemaakt. Da stukje toen die Persian guy die mexican wou neerschieten en zn dochtertje sprong juist in zn armen toen die persian guy schoot. DAMN, ik was echt een wrak op die moment:cry:
*Edit* Dit stukje hier wastklik

vyeate

Legacy Member
De speech in lotr3 wanneer de paarden opkomen is wel magisch imo :]

''Men of the free west,ride with me,ride with me t'ill the end of the world''(zoiets)

En dan die charge

Super scene imo

Tis nu wel nie dak erbij moet bleten ma kom :p

dit is het dus:

http://youtube.com/watch?v=QY3Sn4FRyr4

magische scene,die tekst,die muziek(edit:ahn shit,de muziek is er precies niet bij of tis andere :() :love:

kwaliteit is ook minder,maar op dvd ful serround :kwijl:

Starrk

Legacy Member
Godlessarto zei:
Als ge ni "verliefd" bent dan doet da da wss niks nee :P

Dus je moet verliefd zijn vooraleer een schare halfnaakte worstelaars met een zielig deuntje op de achtergrond u kunnen beroeren?

Verliefd op wat vraag ik me dan spontaan af...

Huasheng

Legacy Member
Parnakra zei:
Jawel, maar deze thread gaat over een 17-jarige, geen volwassene.

Thank you, come again!
Wat maakt dat nu uit dat hij 17 is?! Hij kon evengoed niet zijn leeftijd bekend hebben gemaakt in z'n profiel.

Raukaris

Legacy Member
Als Aragorn zegt "For Frodo" en hij mega stoer ne solo charge doet gevolgd door merry en peppin en dan het ganse leger van Gondor :p

sjoene

Legacy Member
keb nog nooit ook maar één emotie gehad bij een filmscène ofzo!

alleen, bij de laatste 5 minuten van de laatste aflevering van het eerste seizoen van the oc ebbek et elke keer zitten:sad:, niks aan te doen, dan zittek daar elke keer mee ne krop in zen keel van:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan