Defees
Legacy Member
greetz,
Normaler wijze kan weinig mij in een film/serie bommen als het dramatisch is... maar als er bijvoorbeeld van die "victory" scenes zijn met van die slow motion beelden of dan net weer het omgekeerde een slow motion drama scene, krijg ik altijd een klein "traan" buitje...
Kan dit een trauma uit de kindertijd zijn? of ben ik niet alleen?
Normaler wijze kan weinig mij in een film/serie bommen als het dramatisch is... maar als er bijvoorbeeld van die "victory" scenes zijn met van die slow motion beelden of dan net weer het omgekeerde een slow motion drama scene, krijg ik altijd een klein "traan" buitje...
Kan dit een trauma uit de kindertijd zijn? of ben ik niet alleen?
maar soit... het zal overgaan?
)(maar echt wel rillingen dan 