Archief - Onbeperkt gratis sms'n

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Beavis_69

Legacy Member
screenman zei:
idd, examens he:)
De mensen die examens hebben zijn er ook als het werkvolk thuis komt?
Dus dan is het overdag minder druk toch?

Nu ligt uw heel site trouwens plat :sop:
Tzal aan de studenten liggen ;)

Darkness

Legacy Member
superservice :) al regelmatig van gebruik gemaakt en nooit langer dan een minuut gewacht.
maar ik heb wel een paar puntjes.
kan je de reclame niet beter organiseren? nu wordt er een apart frame onderaan de pagina geladen en springen er te pas en te onpas popups op en wordt de helft van de reclame niet bekeken omdat iedereen toch rap rap scrollt. het zou aangenamer zijn (en zelfs voor de adverteerders onderaan de pagina) om de ruimte rondom het oranje kadertje) optimaler te benutten door bv rondom dat kader alle ads en banners te zetten. zo is alle reclame direct zichtbaar...
verder vind ik het raar dat je een exe maakt om de pagina in in te laden. is het niet gemakkelijker om een aantal invulvelden te maken en die door te geven aan de server bij het klikken op "versturen"?
zou er in de toekomst een cookie-based adresboek kunnen geïmplementeerd worden :p

grtz

ps: kan ik van op kot en van thuis uit met dezelfde nummer sturen zonder 2 keer een activeersms te krijgen?

screenman

Legacy Member
we zijn nog is bezig aan een nieuw design :)
eens dat je gsmnr is geactiveerd, kan je hem onmogelijk nog eens activeren :)
dus je kan perfect vanop je kot en thuis sturen met jouw nummer

adresboek komt er aan

Darkness

Legacy Member
shit, dat was niet de bedoeling, heb dat vinkske vergeten uit te zetten :|

-etienne-

Legacy Member
waarom staat er nu een tellerke op zodat je moet wachten? Da's toch puur om ne mens te pesten zoals bij Rapidshare....

Binnekort ook nog maar 1 sms per uur zeker :oink:

XoN`-

Legacy Member
idd wachtrij is weer lang :( Tzou mss handig zijn dage alvorens een bericht te sturen de wachtrij al kunt zien ...

prutseke

Legacy Member
jongens jongens jongens toch.
ge kunt gratis smsen en ge ga wa zitte zage!!
em doe enkel maar zijn best hé!
als ge perfecte service wilt moete maar met uw gsm sture! en dan nog zijt ge niet zeker dat het goed gaat gaan.
en ja ik weet het! je wilt hem alleen maar helpen door te zegge wa er moet verbeterd worden! maar zeg dan geen 100 keer het zelfde!! zoals het zagen over de wachtrijen!!

GroovyBeatsss

Legacy Member
prutseke zei:
jongens jongens jongens toch.
ge kunt gratis smsen en ge ga wa zitte zage!!
em doe enkel maar zijn best hé!
als ge perfecte service wilt moete maar met uw gsm sture! en dan nog zijt ge niet zeker dat het goed gaat gaan.
en ja ik weet het! je wilt hem alleen maar helpen door te zegge wa er moet verbeterd worden! maar zeg dan geen 100 keer het zelfde!! zoals het zagen over de wachtrijen!!
Zware dag gehad op het werk?

prutseke

Legacy Member
nee hoor, perfecte dag gehad!! enkel een operatie gehad, maar da valt goe mee, men dag is eigenlijk heel goed, men vriend is hier toegestuikt als suprise :d dus niet te klagen :tongue:
maar tis toch waar, de helft van deze thread gaat over de lange wachtlijsten!! :s

Laurens100

Legacy Member
Hij heeft wel een beetje gelijk van een gratis service kunt ge niet alles verwachten hé :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan