Archief - Onbeperkt gratis sms'n

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KIA_Killer

Legacy Member
Dat megasms gedoe... is dat hélemaal gratis.. en ge krijgt toch gene spam of shit op den duur hé :s 't is voor als ik in geldnood zou zitten ofzo...

prutseke

Legacy Member
Laurens100 zei:
Hij heeft wel een beetje gelijk van een gratis service kunt ge niet alles verwachten hé :p

ik ben nog altijd een zij!! het is zo geen operatie dat ik ondergaan heb ze :p

en natuurlijk heb ik gelijk, dat heb ik altij :D

-etienne-

Legacy Member
prutseke zei:
maar tis toch waar, de helft van deze thread gaat over de lange wachtlijsten!! :s


Dat is omdat meestal als wij dat hier komen zeggen de screenman extra middelen inschakelt om ze weg te werken :)

Anders weet hij 't misschien niet :D

Beavis_69

Legacy Member
screenman zei:
ik weet dat wel hoor :)
krijg een smske als de wachtrij te lang is :)
Hopelijk hebt ge uw geluid afstaan, want zo de hele dag constant sms'jes krijgen :crazy:

stoffer

Legacy Member
stuur zo naar iemand "gade mee eten?"
u bericht wordt binnen 73min verzonden :/

screenman

Legacy Member
wachtrij is weg, en het systeem staat op dubbele kracht :)
dus ipv 1min, is het 0.5 minuten wachten maximum

screenman

Legacy Member
stoffer zei:
stuur zo naar iemand "gade mee eten?"
u bericht wordt binnen 73min verzonden :/

wel 19u is een mooi uur om te gaan eten :)
wachtrij is weg dus ik gaan eten

yoe

Flipkikker

Legacy Member
als ge automatisch een bericht ontvangt als de wachtrij te lang is, kunt ge dan niet zo'n systeem fixen die automatisch extra kracht inzet om de wachtrij weg te werken?

beetje automatisering kan geen kwaad voor jou denk ik, en ws zelfs kosteloos (tenzij ge zelf niet de know-how hebt om dit te fixen)

is maar een tip hoor, mooie service allessinds :)

::PDX::

Legacy Member
nu hebk het hele topic doorgeleze en geen antw gekrege op watk zocht :D
Is het nu in godsnaam gratis? :lol:
Hange er voor of nadele aan en heel die kluts :D

Cyrano.ak

Legacy Member
eigen ervaring: ja volledig gratis, nog niks reclame gehad (gebruik het al sinds dag 2 ofzo :)) en al talloze sms ermee gestuurd :)

screenman

Legacy Member
Flipkikker zei:
als ge automatisch een bericht ontvangt als de wachtrij te lang is, kunt ge dan niet zo'n systeem fixen die automatisch extra kracht inzet om de wachtrij weg te werken?

beetje automatisering kan geen kwaad voor jou denk ik, en ws zelfs kosteloos (tenzij ge zelf niet de know-how hebt om dit te fixen)

is maar een tip hoor, mooie service allessinds :)

je moet maar een paar pagina's teruggaan, daar heb ik is uitgelegt hoe die wachtrij juist werkt. dat heeft met de inkomsten te maken van het voorbije uur. dus dat word uur per uur herzien, en soms moet ik wacht schuiven om de wachtrij te verkleinen, maar soms is dit dan ook weer niet mogelijk

-etienne-

Legacy Member
screenman zei:
ik weet dat wel hoor :)
krijg een smske als de wachtrij te lang is :)

dan werkt uwe eigen smsdienst toch niet goed :-P

Voor de verandering weer wachtrij van 334 min, daar heeft niemand toch nog iets aan. Smijt 't spel dan offline :D

screenman

Legacy Member
dat is de maximum wachttijd die je te zien krijgt, kan binnen een paar minuten er weer helemaal anders uitzien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan