russian
Legacy Member
cool_boy_ke zei:Tjah, als het dringend is doe je het beter met je GSM dan![]()
Of nog beter; vraag een wederkerend SMS'je ter bevestiging van ontvangst aan de ontvanger.
Het is net zoals met de nieuwe e-mail technologie. Mensen sturen e-mails naar elkaar en bellen nadien om te vragen of de e-mail wel is toegekomen. Meestal is dat niet het geval, en faxt men de inhoud nog gauw even door.
Technologie, u gotta love it
.
.


=[