Archief - Onbeperkt gratis sms'n

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

russian

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Tjah, als het dringend is doe je het beter met je GSM dan :)

Of nog beter; vraag een wederkerend SMS'je ter bevestiging van ontvangst aan de ontvanger.

Het is net zoals met de nieuwe e-mail technologie. Mensen sturen e-mails naar elkaar en bellen nadien om te vragen of de e-mail wel is toegekomen. Meestal is dat niet het geval, en faxt men de inhoud nog gauw even door.

Technologie, u gotta love it :D.

cool_boy_ke

Legacy Member
Maakt niet uit hé een bevestiging van de ontvanger ... De SMS gaat daarmee niet sneller bij de ontvanger zijn hé.

Anyway, er staat een WACHTTIJD ! Als het bericht dringend is en je ziet dat de wachtrij 300min is dan ben je toch wel zo slim om gewoon van je eigen GSM te smsen ?

russian

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Maakt niet uit hé een bevestiging van de ontvanger ... De SMS gaat daarmee niet sneller bij de ontvanger zijn hé.

Anyway, er staat een WACHTTIJD ! Als het bericht dringend is en je ziet dat de wachtrij 300min is dan ben je toch wel zo slim om gewoon van je eigen GSM te smsen ?

Het was dan ook een flauw mopje :$.

screenman

Legacy Member
we zijn bezig de snelheid te verhogen in de dag, hiervoor hebben we natuurlijk $$ nodig, dus mensen die willen adverteren! contact me

jorrelemargi

Legacy Member
koop u gewoon een kaart, of ga de mensen in kwestie is bezoeken, veel nuttiger dan sms... hou u daar mee bezig zeg ;)

screenman

Legacy Member
adresboek zit nu in de MegaSMSsuite, wel enkel voor de MegaSMSclub leden

screenman

Legacy Member
ja oudjaar heeft voor ne overflow gezorgt, alles opgelost nu :) iedereen mag gaan feesten

salu en tot volgend jaar

Chalk

Legacy Member
ik heb een sms van megasms gekregen.. maar ik weet niet of deze geld van mijn kaart afgenomen heeft..
anderen ook een sms gekregen? weten jullie soms of er geld afging?

screenman

Legacy Member
Chalk zei:
ik heb een sms van megasms gekregen.. maar ik weet niet of deze geld van mijn kaart afgenomen heeft..
anderen ook een sms gekregen? weten jullie soms of er geld afging?

Als dat bericht begon met MegaSMS Club December:

dan is dat teken dat je ingeschreven bent op de smsclub. Als het begon met Gratis SMS via ... dan was het gratis

madior

Legacy Member
Als ik sms-en verzend via de suite (ik doe het nooit via de site, prog is veel te handig) staat er in vette letters: sms wordt verzonden binnen maar dan staat het aantal minuten er nooit bij. Een seconde of 10-20 later staat er dan op dat het bij de centrale is afgeleverd, terwijl men vriendin het niet gekregen heeft

screenman

Legacy Member
bizar, hier staat wel het aantal minuten, en de smsjes komen nog steeds aan.

Geef eens de nummer van je vriendin, dan kan ik dat eens nakijken

Chalk

Legacy Member
bij mij is het juist hetzelfde, ze komen niet aan..

magesms club december: beste wensn van het megasms team ..
hoe kank me uitschrijven, want wil dat gedoe niet..

maar nu juist bericht gestuurd en;
218.5 minuten wachten. FEEST !

screenman

Legacy Member
uhmz
ikzelf heb mobistar, daar komen ze perfect aan, proximus heb ik net nog getest, ging ook perfect, zal sebiet eens base testen

Chalk

Legacy Member
screenman zei:
uhmz
ikzelf heb mobistar, daar komen ze perfect aan, proximus heb ik net nog getest, ging ook perfect, zal sebiet eens base testen

screenman kan ik me uitschreven? hoe :) :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan