Archief - Onbeperkt gratis sms'n

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GroovyBeatsss

Legacy Member
-etienne- zei:
dat is niet waar. Je krijgt via megasms een smsje via een bepaald ( vast) nummer en er wordt vermeld dat je een sms ontvangt van megasms.

Het enige dat je kan doen om te laten blijken dat je iemand anders bent, is je smsje afsluiten met zijn naam :)
Je beuh , weet daar allemaal niks vanaf, heb het ook maar gehoord :)

Was op VTM nieuws, mss dat er iets online staat erover ;)

musicfania

Legacy Member
Dat jullie dat niet zijn op VTM nieuws ben ik wel vrij zeker van omdat jullie via een vast nummer sturen. Maar wat mij wel stoort is het volgende:
*Door lid te worden van de MegaSMS Club steunt u onze gratis smsdienst en zorgt u er mee voor dat deze dienst kan blijven bestaan. u ontvangt elke maand 1 berichtje met daarin onze laatste nieuwtjes promoties en voordelen. Dit berichtje kost max € 2, uitschrijven kan door te mailen naar [email protected]

En rarara, het lid worden vakje staat altijd aangevinkt...

cool_boy_ke

Legacy Member
Toevallig is het niet gratis voor hem en hij moet zijn SMSjes ook betalen.
Vink het gewoon uit :s Als ge uw ergens registreert staan 'ontvang nieuwsbrieven' enzo ook meestal aangevinkt, daar klaagt ge dan weer ni over

bludgeoned

Legacy Member
nee maar je kan een ander wel laten betalen en dat is minder fijn
Heb al een maand geen tv gezien dus weet wel niet of het in het nieuws was

bludgeoned

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Toevallig is het niet gratis voor hem en hij moet zijn SMSjes ook betalen.
Vink het gewoon uit :s Als ge uw ergens registreert staan 'ontvang nieuwsbrieven' enzo ook meestal aangevinkt, daar klaagt ge dan weer ni over

Als ik uw nummer invul en het niet uitvink zal jij ook niet content zijn
Je kan jan en alleman zijn nummer invullen die het dan aan hun rekker hebben

Cyrano.ak

Legacy Member
nee, als je het vakje aangevinkt laat, krijge je een bevestigings-sms met activatiecode die je op site moet ingeven. je kan dus niemand inschrijven op de dienst..

screenman

Legacy Member
1) tging niet over ons op het nieuws, want bij ons is het echter niet mogelijk om de afzender te faken.
2) je kan niemand anders inschrijven

XoN`-

Legacy Member
mja khebbet hier nog es gezegd & gij zei dat het ni kon, maar nu hadk onlangs weer smske gestuurd (wachttijd van 120 min.) & wneer het aankwam stond er nix in...

-etienne-

Legacy Member
beatlover zei:
Je beuh , weet daar allemaal niks vanaf, heb het ook maar gehoord :)

Was op VTM nieuws, mss dat er iets online staat erover ;)

komt hier dan ook geen valse geruchten verspreiden he :doh:

screenman

Legacy Member
kheb gevonden hoe dat komt die lege berichtjes

< > en van die dingen vind de sms server niet zo leuk
ben dat aan het oplossen

GroovyBeatsss

Legacy Member
-etienne- zei:
komt hier dan ook geen valse geruchten verspreiden he :doh:
excuse me eh, wou gewoon meer weten daarover ;)

Maarja mensen mogen geen fouten maken blijkbaar :niceone:

screenman

Legacy Member
Grappig eigenlijk, dat systeem bestaat al enkele jaren, ik kan al 4 jaar smsjes sturen met een andere nummer, die persoon in de reportage wilt gewoon aandacht krijgen met oud nieuws

screenman

Legacy Member
da is nie bepaald via een programma, gewoon alle buitelandse operatoren waar je int groot smsjes kan aankopen bieden dat aan, proximus en mobistart weten dat al veel langer, nu doen ze gewoon er verwonderd over omdat het in het nieuws komt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan