GroovyBeatsss
Legacy Member
Je beuh , weet daar allemaal niks vanaf, heb het ook maar gehoord-etienne- zei:dat is niet waar. Je krijgt via megasms een smsje via een bepaald ( vast) nummer en er wordt vermeld dat je een sms ontvangt van megasms.
Het enige dat je kan doen om te laten blijken dat je iemand anders bent, is je smsje afsluiten met zijn naam![]()

Was op VTM nieuws, mss dat er iets online staat erover

Als ge uw ergens registreert staan 'ontvang nieuwsbrieven' enzo ook meestal aangevinkt, daar klaagt ge dan weer ni over
