Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Annun zei:Mijn pa is treinbegeleider en geloof me dat is alles behalve een fijne job. De uren trekken op niks (wisselende uren ofwel vroeg ofwel laat). Mijn pa doet dan nog zijn werk zoals hem het moet doen (wel iedereen controleren enzo) en dan is da wel zwaar werk. Bij ne drukke trein zit ge constant door die trein aant lopen. Daar bovenop komt nog eens dat de klanten vaak heel ambetant doen (niet alle klanten natuurlijk, maar er zijn er altijd wel een paar bij en dan is uwe dag weer om zeep). Die "computer" is hun toestel waar ze informatie op kunnen opzoeken en kaartjes afprinten enzo. Daar kunt ge nie echt iets anders mee doen. Daarbovenop komt het dat da werk ook nog gevaarlijk kan zijn ook. Ze hebben mijne pa al serieus vastgehad.
Hiermee wil ik alleen maar zeggen dat ge niet te rap conclusies moet trekken over andermans job.
Stimpy zei:geen bedrijfswagen ?![]()
maar wel een bedrijfstreintje als je genoeg anciënniteit hebt 
the_Mirage zei:Waarom ik die job zou willen doen? Wel ik heb nu men eerste jaar industrieel achter de rug. Geslaagd. Maar ik doe die richting gewoon uit "hobby", een job als ingenieur zegt me niet zoveel. En treinbestuurder boeit me wel. Werkzekerheid. Geen bureaujob. Je bent je eigen baas in zeker opzicht. En het is ook een zeer specifiek beroep. Je doet iets wat niet zo veel mensen kunnen. het salaris is niet superhoog (als je begint toch), maar je kan er wel van mooi van leven. NMBS is staatsfirma (zolang het nog duurt). Beter pensioen en mogelijkheid om hogerop te komen. Je hebt onregelmatige uren, maar die worden dan ook extra vergoed. Zoals men zegt op de infodag. Het glas is ofwel half vol, of half leeg. T'is maar hoe je het bekijkt he...
Yasutoko zei:Valsbeschuldiging van schade... Waardoor ik 29 euro heb mogen neerhoesten cash ( nog een paar hebben hetzelfde gehad, op dezelfde trein .. streekkrant doet wonderen ) .. Allemaal een aparte klacht ingestuurd en geen enkele krijgen antwoord terug buiten dat er een dossier is geopend.. niet meer, niet minder.. Het is leep , want het moet blijkbaar een conducteur zijn die niet in zijn shift zit daar eigenlijk geld aftroggeld van trein rijders..

pakt dat het hier over 1 oplichter gaat, niet leuk om voor 29€ opgelicht te worden natuurlijk, maar als je daarom alle conducteurs plots als dieven en geldwolven gaat afschilderen verdien je net even veel respect als die oplichter, geen enkel dus.Yasutoko zei:Valsbeschuldiging van schade... Waardoor ik 29 euro heb mogen neerhoesten cash ( nog een paar hebben hetzelfde gehad, op dezelfde trein .. streekkrant doet wonderen ) .. Allemaal een aparte klacht ingestuurd en geen enkele krijgen antwoord terug buiten dat er een dossier is geopend.. niet meer, niet minder.. Het is leep , want het moet blijkbaar een conducteur zijn die niet in zijn shift zit daar eigenlijk geld aftroggeld van trein rijders..