Myst!Q
Legacy Member
**Timme** zei:kzal da is aan mijne pa zeggen
(P.S. tis ne mooien job)
Haha, ge weet toch niet op welke lijn dak zit

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
**Timme** zei:kzal da is aan mijne pa zeggen
(P.S. tis ne mooien job)

*zoekt welke treinen er van Bevere naar Gent rijden*Myst!Q zei:Haha, ge weet toch niet op welke lijn dak zit![]()
![]()
Annun zei:Die "computer" is hun toestel waar ze informatie op kunnen opzoeken en kaartjes afprinten enzo. Daar kunt ge nie echt iets anders mee doen.
Ik had nochtans gelezen dat het om een echte computer ging. Niet da bakske waarmee ze de hele tijd mee rondsleuren. Kdenk da het in de metro stond.Annun zei:Die "computer" is hun toestel waar ze informatie op kunnen opzoeken en kaartjes afprinten enzo.
Nog nooit een conducteur aan een pc'ke zien zitten, se.GaMe® zei:Ik had nochtans gelezen dat het om een echte computer ging. Niet da bakske waarmee ze de hele tijd mee rondsleuren. Kdenk da het in de metro stond.
Een echte computer met zelfs constant draadloos internet!! Op iedere trein zou zo'n computer komen.
Het lijkt een beetje op een pc, het werkt zoals verkenner met mapkes die ge kunt open klikken met een touchscreen (om prijzen op te zoeken en ticketjes af te printen). Ge moet zo ook een treinrapport maken dus hoeveel mensen er in 1e klas zaten na die halte enz. (gewoon gokken dus)Huasheng zei:Nog nooit een conducteur aan een pc'ke zien zitten, se.
'k Heb wel al eens een conducteur op z'n gemak in eerste klas zien zitten, maar dit dan wel zonder een computer, hoor.

Maar dat is niet wat Gamer bedoelde. Hij had het over een laptop met draadloos internet etc. Dát heb ik nog nooit gezien.**Timme** zei:Het lijkt een beetje op een pc, het werkt zoals verkenner met mapkes die ge kunt open klikken met een touchscreen (om prijzen op te zoeken en ticketjes af te printen). Ge moet zo ook een treinrapport maken dus hoeveel mensen er in 1e klas zaten na die halte enz. (gewoon gokken dus)
edit: aja elke avond moet die pc gecyncroniseerd worden, de info moet naar een centrale computer doorgestuurd worden.
DaMob zei:Maar hoeveel verdient de job van treinbestuurder eigelijk ongeveer?
Een aantrekkelijk salaris: een beginnende, alleenstaande treinbestuurder verdient netto ongeveer 1.268 euro per maand. Na 4 jaar wordt dit bedrag verhoogd tot 1.336 euro per maand. Naast je salaris, ontvang je productiviteitspremies en maaltijdcheques met een waarde van 4,50 euro/stuk. Je hebt recht op een vergoeding voor nachtwerk en weekendwerk. Tot slot komen daar nog een jaarpremie en vakantiegeld bij.
DaMob zei:Haddek ook gevonden, maar die vergoedingen, cheques en premies, hoeveel bedragen die?
En is dit salaris laag, normaal of hoog voor iemand die begint i.v.g. met andere jobs?

en nu even de vertaling in het nederlands aubsnake5555 zei:enige minpunt dat er wel is ANTWERPEN dit schrikt de meeste mensen af om te beginnen
niet dta het daar zo erg is om daar te werken maar het is de verplaatsing om die te doen

Als 'k me niet vergis dan kan je je training niet persé in je eigen omgeving doen, en moet je daarvoor naar Antwerpen of Brussel of waar dan ook.GhO$T zei:en nu even de vertaling in het nederlands aub![]()