Myst!Q zei:
Ja, wa moeten ze doen ?
Ik kan soms twee keer met dezelfden ticket rijden op nen dag omdat ze den eersten keer nie zijn komen knippen.
Jah .. Hier ook hoor.. Ben ook al ff ni meer gecontroleerd geweest !
Zij staan hoofdzakelijk in om de veiligheid te garanderen voor de reizigers bij het in- en uitstappen van de trein. Dus als de trein stopt, open je de deuren, en als iedereen in is gestapt, kijk je of het perron vrij is, en laat je de trein vertrekken.
Voor de rest zit hij meestal in dat kotje, papierwerk te doen denk ik, maar ik heb ergens gelezen dat sinds kort op iedere trein ne computer voor de treinbegeleider is.. Wss zitte ze patience te spelen ofzo

Ofwel zette ze hun bij de chauffeur in de "cockpit". Dus veel werk hebben ze eigenlijk niet he..
