NL-=Chielio=-
Legacy Member
d2itemnet zei:Jep, het werd ook steeds erger, ik heb het nu al even op rij en ik wordt er gek van. Ik voel het nu nog atijd..
Ik ga elke week 3x lopen en 2x zwemmen, maar dit is al even zo dus dit kan het normaal neit zijn.
Zorg je dan goed voor een warming-up & cooling down, dat laatste vergeten mensen wel eens, maar is net zo belangrijk.
Lig je onder de dekens, vat je been geen kou, open raam. Zorg dat het been niet op de tocht ligt.
kzou da nie doen als ik van u was

) en de oplossing is hier ok al gepost, namelijk in mijn 2de post...

. Waarschijnlijk was dat van een hele week in die botten te zitten
.