Archief - Nachtkrampen??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

d2itemnet

Legacy Member
Beste mensen,

De laatste tijd wordt ik 's nachts, eerder 's morgens erg vroeg ( rond 5u) wakker met mijn been volledig gestrekt en keihard. Een kramp in mijn kuit dus.

Ik kan hem amper opheffen, ik moet dan mijn been echt uit m'n bed leggen en dan hem stretchen. Op dat moment bent ge natuurlijk nog doodmoe maar de pijn is echt niet uit te houden als je het zo laat.

Enige oorzaken hiervan? En wat kan ik er tegen doen?
Als het te erg blijft ga ik es na de dokter, ik ben het gewoon beu om wéér zolang in die wachtzaal te zitten. Maar daarover ga ik niet uitwijken nu.
Cheers!

lordfett

Legacy Member
heb het ook heel soms, dan word ik ook 's nachts wakker met hevige kramp in mijn voet en kuit. echt fameus fel zeer. voel het soms 3 dagen erna nog in mijn kuit. ben ook benieuwd wat dit kan zijn.

^MystiQ

Legacy Member
Ik heb da al 2 keer gehad, en was alletwee na een fuif dak wakker schoot en mijn been volledig gestrekt en de pijn enorm, kheb er ook geen verklaring voor maar erg is het niet zeker. Doet ge misschien belastend werk voor uw benen ofzo ? :)

Suphafly

Legacy Member
lordfett zei:
heb het ook heel soms, dan word ik ook 's nachts wakker met hevige kramp in mijn voet en kuit. echt fameus fel zeer. voel het soms 3 dagen erna nog in mijn kuit. ben ook benieuwd wat dit kan zijn.

²nd
die pijn duurd 5 seconden en dan bennek KO haha
sjans gebeurd het nie te veel maja

boogje

Legacy Member
Ik heb dat ook soms, en één keer was het echt zo extreem dat ik uit mijn bed viel van de pijn en ik het leek alsof mijn kuit ging ontploffen ofzo.

Fuck, dat doet zeer...

Racemaniac

Legacy Member
heel af en toe heb'k ook eens 's nachts crampen in m'n been, als'k dan ff rechtsta is da weer gedaan (en als'k blijf liggen wordt da steeds erger...)

d2itemnet

Legacy Member
Jep, het werd ook steeds erger, ik heb het nu al even op rij en ik wordt er gek van. Ik voel het nu nog atijd..

Ik ga elke week 3x lopen en 2x zwemmen, maar dit is al even zo dus dit kan het normaal neit zijn.

Bubba

Legacy Member
Heb ik ook soms last van.

Komt bij mij eigelijk voor alsek mn been gespannen uitstrek. Dan voelek da komen, willek da tegenhouden ma dan ist te laat. :p

En ja, da doet echt verschrikkelijk veel pijn.

Wesdude

Legacy Member
Heb da ook soms vanaan mijn teen tot aan men knie alles in een kramp. Een koud doekske of op de koude grond gaan staan lost het meestal snel op bij mij.

Hoe da komt zou ik eigelijk nie weten.

moehaa!

Legacy Member
Eum
Freaks:p
Ik heb soms ook eens kramp maar nooit snachts alsek slaap en ni zo erg als sommigen hiet beschrijven^^.

aXl_

Legacy Member
in m'n slaap heb ik dat ook nog maar één keer voorgehad. En ik kan dat doorgaans altijd tegenhouden voor dat de kramp echt inslaat :)

pietje frietje

Legacy Member
'k Ben deze nacht wakker geworden met een kramp in mijn tweelingkuitspier. Eerste reactie natuurlijk direct been strekken, maar dat bleef tijdje duren. Ongeveer 30 seconden. Toen het over was, kwam die kramp direct terug. Nog eens 30 seconden. En toen die over was, kwam die nog eens terug. Dus nog eens 30 seconden. Dus eigenlijk drie krampen achter mekaar in dezelfde spier. 'k Doe wel niets van sport, dus waarschijnlijk ligt het daar aan.:(:)

Rage

Legacy Member
Ik heb soms last van een heel pijnlijke voet. (die is soms ook wat opgezwollen)
Ik heb dat enkel in bed/als ik juist opsta.

Ik merk ook dat het vaker voorkomt als ik gezopen heb. Nu zuip ik veel minder, en ervaar ik het minder. Toeval? geen idee. Ik ben ooit eens naar de dokter gegaan, maar die heeft nie meer gedaan als mij uitgelachen eigenlijk

d2itemnet

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Ik heb soms last van een heel pijnlijke voet. (die is soms ook wat opgezwollen)
Ik heb dat enkel in bed/als ik juist opsta.

Ik merk ook dat het vaker voorkomt als ik gezopen heb. Nu zuip ik veel minder, en ervaar ik het minder. Toeval? geen idee. Ik ben ooit eens naar de dokter gegaan, maar die heeft nie meer gedaan als mij uitgelachen eigenlijk
Da zou de laatste keer zijn dak na die dokter ga dan

d2itemnet

Legacy Member
Ik heb meest zalige dokter die er is.. ik ga altijd gratis. Hij is voorzitter van m'n sportploeg ;-)

manushan

Legacy Member
Treden krampen niet op door uitdroging van de spieren ofzo. Zou een verklaring kunnen zijn als het bij sommige vaak gebeurd na het feesten. Alcohol zorgt toch ook voor dehidratatie. Gewoon zien dat ge genoeg drinkt alvorens te gaan slapen mss. (drink water hé)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan