d2itemnet
Legacy Member
Beste mensen,
De laatste tijd wordt ik 's nachts, eerder 's morgens erg vroeg ( rond 5u) wakker met mijn been volledig gestrekt en keihard. Een kramp in mijn kuit dus.
Ik kan hem amper opheffen, ik moet dan mijn been echt uit m'n bed leggen en dan hem stretchen. Op dat moment bent ge natuurlijk nog doodmoe maar de pijn is echt niet uit te houden als je het zo laat.
Enige oorzaken hiervan? En wat kan ik er tegen doen?
Als het te erg blijft ga ik es na de dokter, ik ben het gewoon beu om wéér zolang in die wachtzaal te zitten. Maar daarover ga ik niet uitwijken nu.
Cheers!
De laatste tijd wordt ik 's nachts, eerder 's morgens erg vroeg ( rond 5u) wakker met mijn been volledig gestrekt en keihard. Een kramp in mijn kuit dus.
Ik kan hem amper opheffen, ik moet dan mijn been echt uit m'n bed leggen en dan hem stretchen. Op dat moment bent ge natuurlijk nog doodmoe maar de pijn is echt niet uit te houden als je het zo laat.
Enige oorzaken hiervan? En wat kan ik er tegen doen?
Als het te erg blijft ga ik es na de dokter, ik ben het gewoon beu om wéér zolang in die wachtzaal te zitten. Maar daarover ga ik niet uitwijken nu.
Cheers!


