killgore
Legacy Member
fissie is wel degelijk ook nederlands hoor, ik heb het genoeg mogen leren.
met versnellingen bedoel ik dat de kans wel nog groot is dat ze technieken zullen vinden om bv. de halfwaardetijd te verlagen. Ik dacht dat er quantummechanische technieken hiervoor zelfs al in ontwikkeling waren.
met versnellingen bedoel ik dat de kans wel nog groot is dat ze technieken zullen vinden om bv. de halfwaardetijd te verlagen. Ik dacht dat er quantummechanische technieken hiervoor zelfs al in ontwikkeling waren.
.