H_ans
Legacy Member
Heb ik vorige week gedaan, zonder vast werk is dat gewoon te duur.Warlock zei:koopt u ne fiets
Mensen vergeten altijd dat daar verzekering, benzine etc etc bijkomt en dan krijg je dit soort situaties.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik vorige week gedaan, zonder vast werk is dat gewoon te duur.Warlock zei:koopt u ne fiets
H_ans zei:Heb ik vorige week gedaan, zonder vast werk is dat gewoon te duur.
Mensen vergeten altijd dat daar verzekering, benzine etc etc bijkomt en dan krijg je dit soort situaties.

seb2709 zei:nujah maandelijke afbetaling van 250€ is geen probleem, ma kmoet ze natuurlijk nog krijgen... en kzou dan meteen ja min. 15.000€ willen lenen, zo kank men ouders wagen meteen terug betalen, + al dekosten die erbij komen dan e![]()
)ja, gewoon pech: je reed te snel, het was nat en je ging eens "de zot uithangen" terwijl ge uw rijbewijs wrs nog geen jaar hebtseb2709 zei:nu zo'n ongeluk da is gwn pech ebbe..

fiets ftw!),
vraag gewoon eens bij je banken wàt je zou kunnen lenen indien dat kan, laat offertes opstellen, ga rond waar

@ bovenstaande ^^ was net 't zelfde aan 't neertypen 
Kurobu zei:ge moet nu die jongen nie heel int zak duwen ook door hem dom en zo te noemen he.
die gast zoekt gewoon naar de beste oplossing. en omdat em nie weet hoe leningen werken vraagt em hier juist maar hoe dat werkt.
ik denk dat hij zowiezo niet derekt een lening ging aan gaan.
maar gewoon zijn opties wil over wegen. en zonder kennis van alle opties kan hij ze niet overwegen he
hij heeft toch zijn les geleerd, en zijn fout ingezien ?
weldan, duw het hem nu niet nog eens dieper in.
hij heeft al genoeg mezerie nu.
hoeveel mensen zijn er niet die een auto kopen, en hem moeten weg doen door te hoge kosten ? al dan niet schuld of geen schuld ?
niemand hoeft hem in een hoekje dom en roekeloos te duwen. aangezien hij dit zelf al heeft ingezien en dit zeker al geen 2 de keer gaat gebeuren.
seb2709 zei:overdreven snelheid en roekeloos rijgedrag op de bondgenotenlaan richting station100€ => wisten ni exact hoeveel ik reed... ma gevaarlijk reed ik zeker ni.. ma ze stonden recht voor men neus aant station
ik remmen gelijk zot ma ze zijn ni achter mij aangereden, dus ik dacht dak effe geluk had, tot ik vorige week iets in de bus kreeg
![]()
seb2709 zei:jaja ok tzou allemaal ni mogen zo snel rijden, ma toch vraagk mij iets af... onlangs heb ik me men honda crx del sol op de autosnelweg me ne maat 190 gereden...
nu vorige week maandag, ik wou nog es zien hoevel hij ging, en kwam niet verder dan 180...en was 'planché'...
wa zou het probleem zijn dak vorige keer zonder prob aan men 190 kwam, en nog redelijk snel eigelijk..
en nu duurde het echt redelijk lang tot ik tenslotte ni verder kon tot 180km/u ging...
grtz


seb2709 zei:begint allemaal ni te zagen dak dieje auto ni mocht kopen assek wist dak et ni kon betalen e! kon zonder prob men ouders elke maand betalen, naft 300€ +- + verzekering, en dan konk nog schoon leven... nu zo'n ongeluk da is gwn pech ebbe, en kdenk ni da iedereen zo ma meteen 5000€ voort legge heeft! dus snapt da ook es gwn en zaagt ni over het feit dak gene auto moe kopen ask weet dak er de financiele middelen ni voor heb..