Hiapoe
Legacy Member
seb2709 zei:nja, tprobleem is... dees jaar verdiende ik rond de 1200€ incl zwart.. volgend jaar is da ong 1500€... ma omwille dat ier gwn ni meer uit te houde is kwa problemen zennek ier weg in septma den baas weet et zelf nog ni ze
en jah dan gaak probere vaste job te vinden, en iets dak graag doen... bij het hebben van een vast job bestaat de kans dan groter? of moette eerst zo bewijzen da ge daar al een jaar werkt enzo..
1. Zorg eerst dat de initiele kosten die noodzakelijk zijn, gedekt zijn. maw. Hoeveel geld moet ge aan derden? (niet je ouders of jezelf) Als deze niet betaald worden komt er een deurwaarder en da wilt ge nie!
Zorg da ge eerst de absoluut meest dringende kosten betaald dus!2. Ga niet naar den bank gaan vertellen hoeveel ge verdient met 'in't zwart erbij', daar zullen ze nie naar kijken. Wees liever correct in een bank en vertel ze hoeveel je werkelijk contractueel verdient. Zorg ervoor dat je je arbeidscontract meebrengt naar de bank. Als ge eerlijk zijt en een deftig voorkomen hebt en een degelijke uitleg hebt, dan zullen ze al meer geneigd zijn je te helpen... (beetje gelijk int echte leven é, een zatte rokende landloper geefde ook gene frank é
)3. Dek al uw dringendste kosten, en lay low voor een beetje! Dus ge moet nie direct ne nieuwen auto kopen (tenzij absoluut noodzakelijk voor werk of zo). Ik bedoel maar: 10km is nog altijd makkelijk met de fiets te doen!
Aléja, succes ermee! En pas op met de auto in 't vervolg!
kweet natuurlijk niet of ge in fout waart of niet 
ma den baas weet et zelf nog ni ze 
als je met de auto rijdt, laat staan als het nat is
ik krijg het schijt van mensen als jij. (wrom dacht ik eigenlijk meteen aan een tuner die vroeger op scooters heeft gereden? klopt nog ook in je profiel!)