Archief - lawaai buren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SIO

Legacy Member
hitman47 zei:
dus weinigen onder jullie zouden het erg vinden dat er iemand ELK WEEKEND om 7u smorgens een slijpschijf en een drilboor aanzet bij de buren?????????


jullie kruipen elke zaterdag om 22u in jullie bed ofzo? Dat hij juridisch niet veel verhaal heeft is misschien wel waar, maar dat hij erover klaagt is toch zo gek nog niet
ja en ik weet dat ik ja kan zeggen want ik heb het al meegemaakt. Waarom zo een spel van maken als ge zelf beseft dat diene mens gewoon zijn huis wil bouwen en u niet zit te kloten ofzo, oordopkes als ge rap wakker wordt is een vrij simpele oplossing al..

Doom Dragon zei:
onze andere gebuur (den rijkaard) heeft zo een nieuwe automatische grasmaaier die geen zak van lawaai maakt.
ge zie dan zo een klein dingske heel hun gazon afrijden .. :eek:
nen turtle noemt da zeker :) snachts gazon afrijden (elke dag!) en gij moet geen kloten doen want de grenzen zijn afgebakend, moet een zalig machientje zijn :D wel benieuwd wat dat zou kosten :o

^MystiQ

Legacy Member
zarathustra zei:
precies of zo'n slijpschijf zoveel lawaai maakt.

misschien als je in een huisje met papieren muren woont.. mijn vader is nu ongeveer 5-7 meter achter mijn kamer een garage aan het bouwen. Wat resulteert in een betonmolen aan mijn raam en slijpschijf gedoe.. dat hoor je bijna niet, toch niet genoeg om wakker van te worden.

Dan ben jij vast en zeker iemand die enorm vast slaapt + een goede woning. Maar op 10-15-20 jaar tijd zijn de isolatietechnieken wel ferm verbeterd. Maar de meeste mensen wonen nu eenmaal niet in een woning van deze nieuwe tijd.

Huisje met papieren muren :ironic:

NoizeSuppressor

Legacy Member
en zo werd de maatschappij nog meer onverdraagzaam :sad:

ClayDavis

Legacy Member
Dillyracer zei:
Dus omdat gij laat gaat slapen moet iedereen maar wachten voor hij/zij aan zijn/haar werk begint ?


nee, maar 7u is vroeg......ook voor iemand die niet laat gaat slapen. Als jij het niet erg vind dat je gebuur elk weekend om 7u lawijt begint te maken amaai, dan heb jij veel geduld of sta je nu al uit jezelf om 7u op volgens mij.

Hij kan toch ook om 9u beginnen? Zou dat geen véél menselijker uur zijn....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan