killgore
Legacy Member
zarathustra zei:dus je mag nooit je gras afrijden?![]()
ik denk dat die hele dag door voor een bepaald aantal decibels is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zarathustra zei:dus je mag nooit je gras afrijden?![]()
skelly_king zei:daarom is het eigenlijk ook verboden om u gras af te rijden op zondag![]()

skelly_king zei:Dan zouden we niet anders moeten doen dan de staat aanklagen want die wegenwerken maken nogal lawaai ze, vooral die drilboor dan. Ik denk ook nog altijd dat het pas na 10u is en op zondag en feestdagen nie , daarom is het eigenlijk ook verboden om u gras af te rijden op zondag![]()
SMa zei:@hierboven
... kinderachtig

Dit hangt in principe af van gemeente tot gemeente. In sommige gemeentes is het absoluut verboden (bijvoorbeeld in Bouchout, de sjieke kant van Wemmel, staan er direct flikken aan u deur) in anderen wordt het oogluikend toegelaten en in anderen is er zelfs geen regel over.gentille zei:Lol dan heeft mijn pa toch gelijk, enkele dagen geleden zei mijn pa dat je het gras niet mocht afrijden de zondag en ik vond dat nog al vreemd, aangezien meeste van ons buren de zondag gras afrijden.
whacker zei:Dit hangt in principe af van gemeente tot gemeente. In sommige gemeentes is het absoluut verboden (bijvoorbeeld in Bouchout, de sjieke kant van Wemmel, staan er direct flikken aan u deur) in anderen wordt het oogluikend toegelaten en in anderen is er zelfs geen regel over.

) gras heeft staan op zijn gazon rijd hij ook het gras af de zondag.

hitman47 zei:jullie kruipen elke zaterdag om 22u in jullie bed ofzo? Dat hij juridisch niet veel verhaal heeft is misschien wel waar, maar dat hij erover klaagt is toch zo gek nog niet
hitman47 zei:dus weinigen onder jullie zouden het erg vinden dat er iemand ELK WEEKEND om 7u smorgens een slijpschijf en een drilboor aanzet bij de buren?????????
jullie kruipen elke zaterdag om 22u in jullie bed ofzo? Dat hij juridisch niet veel verhaal heeft is misschien wel waar, maar dat hij erover klaagt is toch zo gek nog niet