fromalk
Legacy Member
hallo allemaal,
bij deze wil ik eens vragen wat er allemaal gedaan kan worden tegen lawaaierige buren. Wij wonen hier nu al 18 jaar, open bebouwing en onze dichtste buren zitten op ruim 80m. Nu mijn kamer is heel dicht gelegen bij wat vroger een open weide was met een fiestpad als scheiding tussen in.
nu mn vader had afgesproken met de eigenaars van die wei dat er geen huis enz op zou komen en dat er maïs op bleef, indien ze dit niet meer wouden zou hij dan de lap grond onverkopen. NU om de een of andere reden is mn 3 jaar geleden dus toch beginnen te bouwen hierlangs.
1 jaar lang heeft mn afwatering gedaan, dus zo buizen in de grond om het water eruit te halen > voor kelder te kunnen zetten. 24/24 die machines aan maar dat viel al bij al nog mee.
Vervolgens is mn nu al 2 jaar aan de bouw zelf bezig,
de eigenaar doet alles zelf ena ls leraar werkt hij alleen in de vakanties en weekends, dus elke zaterdag om 7u smorgens hoor ik slijpschijven, zaagmachines, compressoren enz. Probleem is dat zijn gevel maar 7m van mijn slaapkamerraam af is. Persoonlijk ben k al een iemand die niet diep kan slapen, en nu het laatste jaar met name wordt ik voortduend wakker.
Mn vader heeft er als met de man over gesproken, maar hij moet uiteindelijk toch ook maar zn huis afkrijgen was zn antwoord
hopelijk komt er iets uit de bus!
bij deze wil ik eens vragen wat er allemaal gedaan kan worden tegen lawaaierige buren. Wij wonen hier nu al 18 jaar, open bebouwing en onze dichtste buren zitten op ruim 80m. Nu mijn kamer is heel dicht gelegen bij wat vroger een open weide was met een fiestpad als scheiding tussen in.
nu mn vader had afgesproken met de eigenaars van die wei dat er geen huis enz op zou komen en dat er maïs op bleef, indien ze dit niet meer wouden zou hij dan de lap grond onverkopen. NU om de een of andere reden is mn 3 jaar geleden dus toch beginnen te bouwen hierlangs.
1 jaar lang heeft mn afwatering gedaan, dus zo buizen in de grond om het water eruit te halen > voor kelder te kunnen zetten. 24/24 die machines aan maar dat viel al bij al nog mee.
Vervolgens is mn nu al 2 jaar aan de bouw zelf bezig,
de eigenaar doet alles zelf ena ls leraar werkt hij alleen in de vakanties en weekends, dus elke zaterdag om 7u smorgens hoor ik slijpschijven, zaagmachines, compressoren enz. Probleem is dat zijn gevel maar 7m van mijn slaapkamerraam af is. Persoonlijk ben k al een iemand die niet diep kan slapen, en nu het laatste jaar met name wordt ik voortduend wakker.
Mn vader heeft er als met de man over gesproken, maar hij moet uiteindelijk toch ook maar zn huis afkrijgen was zn antwoord
hopelijk komt er iets uit de bus!





) heeft hier véél staan draaien de zaterdagmorgen 6h, nooit klachten over gehoord.