Unnamed
Legacy Member
Ulixes zei:Mja ik zei het toch al: Almavoedsel is brol
Ofwel kook ik zelf, maar dan echt vers voedsel. En een stuk vlees alleen al is niet echt goedkoop.
Ofwel ga ik uit eten. Veel gedaan dit jaar en het kost inderdaad wat meer maar als je de goeie plekjes kent wel de moeite waard imo.
Ieder zijn ding. Ik bespaar op voedsel, want na een school jaar telt dat echt op. Als jij eet voor €50, en ik voor €15 in de week, dan heb ik in 20 weken al 700 euro uitgespaard. Ik weet niet hoe veel schoolweken we hebben, maar het zullen er wel meer dan 20 zijn.

Maarja, ik verdoe mijn geld liever op andere dingen als eten.
En ik weet dat ik goedkoop leef, maar ik doe dat ook bewust. Trouwens, het gaat hier om het _kotleven_. Binnen een twee jaar zal ik ook wel beter eten, maar nu is dat niet zo belangerijk.


