Da's dus €2 voor het eten, en de drank? Komt ge ook uit in totaal op €3. Studentenrestaus zijn bedoeld om de studenten geen geld uit hun zakken te slaan é, net omdat de prijzen in de winkel zowat gelijk zijn.
Euh... Kan jij wel optellen?
15 fishsticks = €0.80 (Stel je eet 6 per maaltijd)
4 grote porties rijst = €0.45 (Je hebt maar 1 portie nodig per maaltijd)
250ml championnensaus = €0.35 (per zak dus)
Diepgevroren groenten = €? (Niet zeker, maar ook niet zo duur).
Dan is een maaltijd dichter bij de €1.20, geen €2... En €1 voor drank? Wat drink jij man?

In de alma is water gratis, in de winkel is het €2.30 voor 12 liter. 12 liter is gelijk aan 80 glazen water. Dus afgerond 3 cent per glas water.
Zelfs cola kost geen euro, maar ik garandeer je dat zelf cola kopen goedkoper is dan in de alma cola te drinken.
Diepvriesgroenten en fishsticks, da's geen maaltijd imo. Dan spring ik nog liever de McDonalds binnen.
Eén biefstuk uit Delhaize kost trouwens al meer dan dat alles tesamen
Ik vind het meestal lekkerder dan wat ik in de alma krijg. Cordon Blue kost in de alma bijvoorbeeld €4.20, en smaakt verschrikkelijk. Terwijl ik voor de helft van de prijs bij mij op kot lekkere cordon bleu kan maken met puree en jachtsaus.
En wat denk je dat ze je geven in de alma? Dat is daar niet bepaald kwaliteitsvoedsel. Men koopt diepgevroren vlees en groenten in grote hoeveelheden, en dient ze op. Als je kwaliteitsvoedsel wilt, moet je een echte restaurant zoeken.