Dees
Legacy Member
punkrockdude zei:dit jaar wel op kot, langs de andere kant ook praesidium dus alle fuiven zijn normaal al gratis inkom en op eigen fuiven gratis drank tijdens de werkshift
Jaja, ik ken da. Het lijkt goedkoper, maar ge gaat naar veel meer fuiven en weet ik veel wat, en daar drinkt ge natuurlijk ook, dus eigenlijk komt het op hetzelfde neer, of zelfs duurder.
)

? €50 is al krap, laat staan €25.