Santa
Legacy Member
Iets dat ik me al lang afvraag. Als iemand een kogel in de lucht afvuurt. Wat gebeurt hier dan mee? Die daalt toch logischerwijze terug af en valt dan toch met zeer hoge snelheid terug neer?
Is dat dan niet gevaarlijk?
Of mis ik iets? Want er worden zoveel kogels in de lucht afgeschoten enk heb nog nooit geweten van schade aan mensen of goederen door een neervallende kogel
Is dat dan niet gevaarlijk?

Of mis ik iets? Want er worden zoveel kogels in de lucht afgeschoten enk heb nog nooit geweten van schade aan mensen of goederen door een neervallende kogel

, en iemand die over wapens beschikt die capabel zijn kogels wél zo hoog te lanceren, gaan zo dom niet zijn es 'in de lucht te schieten' aangezien ze gewoonlijk kunnen getraceerd worden