Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bwo toch nie bij allemaal zenne ^^Gamb|t zei:Brits korthaar zijn vrij rustige katten maar zeer afstandelijk. Als je een kat wil die je graag vastneemt zou ik zeker niet opteren voor een brits korthaar. Dat is de reden waarom ik mijn Britskorthaar heb verkocht.

zelfde verhaal hier, alleen ander soort katTah_b00nz0r zei:hebbe ook een kat en al 2j fzo maar tis een kat die hier zoma is aangekome
weet iemand eigelek wa voor soort ras da eigelek is
hier foto: http://img528.imageshack.us/img528/1860/dsc02241lp5.jpg
Gromme zei:En wat zijn zowat de erkende cattery's (beter hier vragen dan)
) w00tw00t zei:ik vind het redelijk bs om te zeggen dat bv de kat van dees ras is afstandelijk en die van die ras niet want alle katten hebben hun eigen trekken net zoals elk levend wezen
Tah_b00nz0r zei:hebbe ook een kat en al 2j fzo maar tis een kat die hier zoma is aangekome
weet iemand eigelek wa voor soort ras da eigelek is
hier foto: http://img528.imageshack.us/img528/1860/dsc02241lp5.jpg
.
die hebbe precies wa langer haar en ne plattere snuit terwijl deze nog een gewoon snuit heeft, zo e beetje gelijk zo'n britse korthaar ^^Tah_b00nz0r zei:kweet ni of da't ne pers isdie hebbe precies wa langer haar en ne plattere snuit terwijl deze nog een gewoon snuit heeft, zo e beetje gelijk zo'n britse korthaar ^^
na eens e fotoke op te zoeke van zo'n noorse boskat lijkt zen snuit daar wel het hardste op eigelek ^^
Gamb|t zei:Maar wat op die foto staat is zeker geen pers.
Te lange neus
Te lange oren
en de kat is halflang harig.
Als je de foto vergelijkt met een echte pers dan zal je de verschillen wel zien.
ad: hopelijk morgen beter
.
.
*Maya* zei:Wij hebben sinds een 2tal weken een kitten bij, heb gekozen voor een heilige birmaan, een choc. tabby point. Birmanen worden wit geboren en zijn qua points pas volledig ontwikkeld als ze rond één jaar zijn.
Makkelijk qua vachtverzorging vermits ze amper ondervacht hebben en bij de half-langharigen horen, 1 keer in de week eens borstelen is voldoende en dat is dan dikwijls nog omdat ze het aangenaam vinden.
Aangenaam karaktertje voor in huis te hebben, momenteel zit ze naast het scherm naar de cursor te kirren en kan ze met haar poten niet van het toetsenbord blijven.
Ik heb ze nu samen met een 2,5 jarige gewone huiskat, zij was als kitten een vondelingetje dat we in huis hebben genomen.
Ik heb er geen moment spijt van om ze in huis te hebben, ik heb er veel plezier en vriendschap van.
Bieke in tentje
Lara
Lara @ hunting modus
Onze straatkat: http://users.skynet.be/ulixes/c.jpgw00tw00t zei:ik vind het redelijk bs om te zeggen dat bv de kat van dees ras is afstandelijk en die van die ras niet want alle katten hebben hun eigen trekken net zoals elk levend wezen